וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברים! אסי עזר נפגש עם נפתלי בנט

וואלה! סלבס

26.12.2013 / 9:21

אחרי שמנחה "הכוכב הבא" הזמין את השר בנט לדאבל דייט בארוחת ערב אינטימית, אמש זה קרה. אמנם בלי בן הזוג של עזר, אבל יחד עם אשתו של בנט. וואלה! סלבס מנאז' א-טרואה

מי לא זוכר את המילים הקשות שהטיח מנחה "הכוכב הבא" אסי עזר, בשר נפתלי בנט - כשזה סירב להצביע בעד שוויון זכויות לקהילה הגאה. עזר, שיצא נגד המפלגות הדתיות כתב: "אם אתם מסכימים שמגיע לי ולחבריי מקהילת הלהט"ב זכויות שוות כמו לסטרייטים... בואו נראה לאח שלנו בנט ושאר ההומופובים שפה זה לא איראן!"

לאחר מכן, הבין עזר שאולי עדיף בדרכי שלום וכתב מניפסט שלם - שבסופו הזמין המנחה את כבוד השר ואשתו, לארוחת ערב זוגית איתו ועם בן זוגו הספרדי אלברט. ההיענות להצעה לא איחרה לבוא, כך שהשניים החליטו להיפגש.

אמש (ד'), רגע אחרי שסיים את העונה הראשונה של "הכוכב הבא", נפגשו בנט ועזר לארוחת ערב במסעדה כשרה. לצערו של עזר, החבר הבינלאומי שלו לא יכול היה להצטרף - והוא נאלץ לחלוק שולחן עם שר הכלכלה ורעייתו כשהוא לבדו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
BFF? אסי עזר ונפתלי בנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסיום הארוחה, שתיעד גם כתב האתר כיפה, העלה הכוכב החמוד פוסט לדף הפייסבוק שלו. "אז נפגשתי עם השר בנט ואשתו גילת (בלי אלברט כי הוא עדיין בברצלונה)", כתב עזר, "להלן המסקנות: ניסיתי להסביר לו בפגישה את החשיבות שיש להחלטות העתידיות שלו בכל הנוגע לקהילת הלהט"ב (אבל לא רק) ולהצעות החוק שהעלו לאחרונה חברי מפלגת 'יש עתיד'. יש כאן הזדמנות לעשות היסטוריה בכל הנוגע לשיוויון זכויות ולזכויות אדם".

עזר המשיך, "הגיע הזמן להצעיד את המדינה הדמוקרטית שלנו צעד קדימה, וסוף סוף יש כנסת מעט יותר 'שפויה' שזה יכול לקרות בה, אני חושב שהשר בנט מבין את זה", כתב. "הוא לא יכול להרשות לעצמו להיות זה שיעצור תהליך כל כך יפה וחשוב וכן, גם מרגש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה דייט! עזר ובנט בארוחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הבנתי שהוא מחפש דרכים לעשות את זה מבלי לפגוע בציוויון היהודי של מדינת ישראל. אני מקווה שהוא יצליח. אני מקווה שהוא באמת מנסה", סיכם המנחה את הפגישה. "הכוח כרגע נמצא בידיים שלו. הוא רק צריך להיות אמיץ ולקחת את ההחלטות הנכונות, הלא פופוליסטיות, לפחות כלפי חלק מהבוחרים שלו. גם אם בסוף הוא יחליט שהוא נגד, וימנע ממני וחברי וחברותי הגאים והגאות את האופציה החוקית להקים משפחה בישראל, זה עדיין לא יעצור בעדנו מלעשות את זה. כי זו זכות בסיסית לאהוב וזו זכות בסיסית להקים משפחה ולעשות ילדים".

"יש דבר כזה אבא ואבא, ויש דבר כזה אמא ואמא וכל אלה שלא מבינים את זה ולא מסכימים עם זה... יש לי רק דבר אחד להגיד לכם: תתקדמו. אני מודה לשר בנט ולאשתו גילת על ארוחת הערב ועל השיחה התרבותית הנעימה". פיוס? כנראה.


וואלה! סלבס מזמן התקדמה והציעה לאסי לעשות לה ילד. הוא, לעומתה, התקדם למקום אחר.


"הכוכב הבא": מה קרה מאחורי הקלעים?

רכלו על הפגישה של בנט ועזר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully