וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה דגן: "טמטמת ההיריון נשארה אחרי הלידה"

17.12.2013 / 14:20

הדרכת בטיחות עבור הבייביז, הפגישה כמה אמהות מפורסמות לאירוע שכולו פטפוטי הנקה, משקל עודף וטמטמת הריון. רגע, ליהיא גרינר רוצה דייט עם נורת' ווסט? וואלה! סלבס יונקת

צילום: עידו שחם, עריכה: אמיר קוטיגרו

הדרכת בטיחות ברכב גרמה לכל אמהות הביצה הלוהטות, לעזוב אתמול (ב') את התינוקות בבית - ולהגיע לסניף רשת "שילב" שברמת גן, שם למדו כיצד לחגור את התינוק בצורה הבטוחה ביותר. ברור שאת תשומת הלב משכו בעיקר המאמא'ז הטריות מיה דגן וליהיא גרינר, שהגיעו לבלות באירוע ראשון מאז הלידה ששינתה את חייהן.

"אחרי שהייתי 96 קילו לפני כשבוע וחצי, אני סבבה עם עצמי עכשיו", מודה גרינר, "עוד לא שקלתי את עצמי. איך אני נראית, בסדר?", תוהה הריאליטי-מאמא. לעומתה דגן מתוודה "המאמץ לרדת ולחזור לגזרתי הוא קשה, אבל לאט לאט". דגן גם מודה שיעל גולדמן היפה (שנשואה לאחיה של בן זוגה של דגן, אורי פפר) היא המומחית לענייני ילדים. בכל זאת, מדובר באמא לשתיים.

יעל גולדמן, מיה דגן. עידו שחם
משפחתיות או לא להיות! מיה דגן ויעל גולדמן/עידו שחם

"אני מקבלת מיעל טיפים כל הזמן", מגלה הבלונדינית שהפכה את גולדמן לדודה, למרות שלטענתה של יעל, מדובר ב'שקר' שהופך אותה לקרובת המשפחה המציקה. "את נהדרת, מהשמיים שלחו לי אותה, בזכותה אני אמא טובה", היללה אותה דגן.

רגע, אבל מה עם השאלות הקשות, למשל, מה עדיף הנקה או בקבוק? התוצאה היא 3:1 לטובת הנקה, כשמלי לוי הדגישה כי מה שחשוב הוא שלאמא יהיה נוח. הטיטולים הנבחרים הם חד פעמיים, כשאחרי הולדת התינוק, עדיף כנראה לעשות אירוע אינטימי (היוש, גרינר שמתכננת חגיגה פומפוזית). ומה לגבי משפחה מרובת ילדים? דגן ומאיה בוסקילה מצומצמות יותר, בעוד שלוי וגרינר בעד הרבה ילדים. בהצלחה עם זה.


וואלה! סלבס היא אולי בת יחידה, אבל מגיעה מבית מרובה פשפשים.


תמונות ראשונות: נינט טייב והחבר צמודים

רותם סלע ובעלה הורים זהירים - למופת

רכלו על האמהות המפורסמות בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully