וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשתה בר רפאלי בתחנת משטרה?

וואלה! סלבס

2.12.2013 / 15:17

כולם רגילים לראות את הטופמודל על המסך, בסט הצילומים או בטרמינל, ממתינה לעוד טיסה. אבל לאחרונה, בר רפאלי ביקרה גם בחדר החקירות של תחנת משטרה. מדוע? וואלה! סלבס אזיק

סערה בביצת הבידור הצהובה? הטופמודל הישראלית המצליחה ביותר בעולם, בר רפאלי, הגיעה בשבוע שעבר לתחנת המשטרה שבצפון תל אביב - שם הגישה תלונה נגד שני צלמים, בהם גם צלם הפפראצי ברק פכטר.

נכון, זו אינה הפעם הראשונה שהגברת רפאלי יוצאת כנגד הצלמים, אך נראה שלאחרונה היחסים בין הצלמים לדוגמנית היו רגועים והבלונדה אף הפסיקה להסתיר את פניה כשראתה את העדשות מתקרבות. אבל מה, על פי מקורבים לגברת רפאלי, מי שלא הפסיק להטריד אותה ולהציק לה לטענתה, הוא פכטר, ש"עוקב אחריה לכל מקום, לא מרפה ממנה ומציק לה באופן תמידי", סיפר מקורב למשפחה. "בר לא יכלה יותר והחליטה להגיש נגדו תלונה", אמר.

בר רפאלי. ראובן שניידר
ברינג איט און. בר רפאלי/ראובן שניידר

על פי יודעי דבר, התלונה שהוגשה היא ספציפית נגד אותם שני צלמים, בהם גם דנה קופל ולא בתלונה כללית כנגד כל צלמי הפפראצי המקומיים. "הם מטרידים אותה", סיפר המקור, "יותר מזה, כשנשאלה אם יש עוד צלמים שהיתה רוצה להתלונן עליהם, היא השיבה בשלילה". ובכן, על המסך הקטן אין לה בעיה שתראו אותה, אבל כשמדובר בהבזקי הפלאשים של הפפראצי? ובכן, זה כבר סיפור אחר.

ברק פכטר, בחר להגיב כי הוא "צלם פפראצי למעלה מ-15 שנים שבהן אף סלבריטאי מעולם לא הגיש תלונה נגדי. מדובר ברצון ליצור כותרות על חשבוני". לדבריו, "קצת צבוע שבר רפאלי מחייכת ומשתפת פעולה עם צלמי הפפראצי כאשר היא זקוקה לקדם קמפיין בו היא משתתפת ומצד שני, כאשר אותם צלמים מצלמים אותה במרחב הציבורי ללא שום הפרעה, היא בוחרת לשחק משחק כפול ומחליטה שהיום לא נוח לה ומסתירה את פניה".

"הסלבריטאים בישראל משלמים מחיר מאוד קטן עבור הפרסום ורובם הגדול שמשתף פעולה בדרך זו או אחרת עם התקשורת בכלל ועם הצלמים בפרט, זוכים ליחס הגון. אני מצר על ההתנהגות הצבועה של בר רפאלי שאינה עולה בקנה אחד עם קוד מוסרי שמקובל בעולם התקשורת בישראל".


וואלה! סלבס רצתה להגיש תלונה נגד הצלמים, על כך שהם לא מתייחסים אליה באירועים. גם במשטרה לא התייחסו.


באדיז: בר רפאלי ושופטי אקס פקטור מחממים את היחסים

התפנית בחייה של פאולינה אלברשטיין

בר צודקת? רכלו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully