וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם הבן: מדונה והאקס מבלים יחד

שירות וואלה! סלבס

28.11.2013 / 12:32

מה עשו מלכת הפופ, בנה רוקו ומי שפעם היה בעלה - השחקן שון פן, יחד בקריביים? לאו דווקא בטן-גב-אלכוהול. שימו לב לאיחוד הכוחות המיוחד למען האי האיטי. וואלה! סלבס צדיקה

מדונה זרקה את החבר הצעיר לטובת האקס המיתולוגי? ובכן, נראה שלא ממש - אבל מה שבטוח הוא שמלכת הפופ והגרוש הלוהט שלה, השחקן שון פן, בילו לא מעט שעות משותפות ביעד אקזוטי במיוחד, האי האיטי. נכון, גם בנה רוקו (מנישואיה לגאי ריצ'י) היה שם, והכל למטרה טובה: שיקום האי, שעדיין סובל מנזקי רעש האדמה שהחריב חלקים גדולים ממנו לפני כשלוש שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממש כמו פעם? מדונה, שון פן ושני ילדי האי הקריבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פן ומדונה, סיימו נישואין בני ארבע שנים בשנת 1989 - אחרי שמועות על זוגיות מלאת אלימות, לאורך כל התקופה שבה היו אחד הזוגות המתוקשרים והמדוברים בהוליווד. מאז, נראה שהזמן והמטרה הטובה עשו את שלהם, כך שבימים האחרונים האייקון החליטה להקדיש את זמנה ולהצטרף לארגון הסיוע ההומניטרי של פן בהאיטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדונה עם בנה רוקו ריצ'י בהאיטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד ביקור באתרים היסטוריים ששוקמו אחרי רעידת האדמה, זוג האקסים פלוס הילדודס בילו זמן שהוגדר על ידי מקורבים להם כ"נעים במיוחד" - כשפגשו מקומיים, בחנו יחד את התקדמות הפרויקטים המקומיים, צילמו והעלו את התמונות לחשבון האינסטגרם שלהם. נכון, כולל תמונה משותפת של רוקו, עם מי שהכיר את אמא שלו מקרוב (מאוד) בערך עשור וחצי לפני שפגשה את אבא שלו. טוב, מדובר בהיסטוריה עתיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמט כמו אבא. רוקו עם שון פן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולעניין אחר: אמש (ד'), אגב, מדונה (אסתר) הצדיקה כבר העלתה לרשת תמונה אחרת לחלוטין - של חנוכיה מוארת, בצירוף כיתוב שבו ברכה את מעריציה בחג חנוכה שמח ומלא אור. "חגגו את הניסים בחייכם. ראו את האור שחבוי גם בחושך", צייצה, "כל יום הוא מהפכה של אהבה". עכשיו, החג באמת שמח.


איזה קטע, גם וואלה! סלבס חוגגת עם האקס את חנוכה. היא מתכננת להפוך אותו לנר אנושי, מצופה בשעווה.


אחרי התקיפה: המהפך של אביבית בר זוהר

מארינה מקסימיליאן והחבר יוצאים לחגוג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנוכה שמח, ממני מדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully