וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קריס ג'נר

וואלה! סלבס

9.11.2013 / 0:07

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- קריס ג'נר

# קריס ג'נר, היא ללא ספק האמא הכי טראשית על מסך הטלויזיה (בכל זאת, אמא של קים קרדשיאן), אך עם זאת, גם אחת המפורסמות בעולם. רגע לפני שהיא מתגרשת מבעלה, ברוס, אולי כדאי שמיס ג'נר תזכור כמה בעלה אוהב אותה. באחד מהפעם שבהם חגגו את חג המולד, נניח, הוא רכש לה אופנוע של הארלי דיווידסון. כן, זה עולה המון כסף.

# לא ברור אם בגלל הצרות שהבנות שלה עושות או שמא בשל גילה המופלג - אבל כך או כך, מאמא קרדשיאן מגיעה אחת לשבועיים לספר האישי שלה - וצובעת את שלוש השערות הלבנות שמתעקשות לקשט את ראשה. אז מה מטריד יותר? שהיא עושה את זה כבר 30 שנה!

קריס ג'נר. GettyImages
איפה השערות הלבנות? קריס ג'נר/GettyImages

# בין הביקורים אצל הספר, אמא של קים מוצאת זמן גם להכין מדי שבוע עוגת לימון. לא, היא לא יושבת וזוללת אותה, אלא אופה אותה במיוחד עבור המחותן שלה, הכדורסלן לאמאר אודום - זה שנשוי לקלואי. רק תגידו שהיא לא מתוקה.

# מה שבטוח, אוכל שמכיל בוטנים או תבלין קארי לא תתפסו אותה מכינה, גם לא במטבח המפואר שבאחוזה שלה. למה? מהסיבה הפשוטה - היא אלרגית אליהם. או כמו שהיא מגדירה זאת: אלרגית עד מוות.

# כאילו אין לה מספיק בעיות בעולם, אמא של הבנות הכי צווחניות על המסך גם אובחנה כסובלת מתסמונת OCD בכל הקשור לסביבה שלה. אז בפעם הבאה כשאתם נמצאים לצדה, שימו לב לכל הפרטים הקטנים, סבבה?


וכמה עובדות על הבת שלה: מה אתם לא יודעים על קים קרדשיאן?

זאק אפרון מוציא את השלדים שבארון שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully