וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפר שכטר: "גברים במכנסונים? זה סקסי!"

עמית גולדברג

30.10.2013 / 15:21

בין אלפי האצנים בחולצות ורודות שרצו בתל אביב אמש, היו גם כמה מפורסמים שהזיעו על המסלול. מי מהם בחר במכנסי טייטס ומי התכונן להצטלם כשהוא ממש מזיע? וואלה! סלבס חבילה

יח"צ - חד פעמי

רחובות העיר הגדולה הוצפו אמש (ג') באתלטים לבושים בטייטס, כש-20 אלף (!) בני אדם הזיעו יחד כשרצו עשרה קילומטרים - במסגרת מירוץ הלילה של נייקי ועיריית תל אביב. בין האצנים המצטיינים, היו כמה מפורסמים שלבשו חולצות ורודות והצטרפו לרצים כמו עפר שכטר, רון שחר וחברי שלישיית "מה קשור", כך שוואלה! סלבס לא יכלה שלא לבדוק מי מהם מתכוון לסיים את הג'וגינג ולמי כנראה ייגמר האוויר באמצע הדרך.

"אני מאלה שרצים עם סיגריה", מודה ציון ברוך - שטוען שלא יתעלף באמצע הדרך, מה שלא היה בטוח לגבי החבר הטוב אסי ישראלוף, שהסביר שלא יצא לריצה כבר חמש שנים. "יש מצב שתמצא אותי מעולף", מספר אורי פפר, "בפעם האחרונה רצתי לפארק, שמעתי את ריהאנה, לקחתי הפסקה וחזרתי".

ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי. קרדיטים וידאו -
צילום: דייב שחר
עריכה: אמיר קוטיגרו,
בחולצות ורודות. שלום מיכאלשווילי וציון ברוך/קרדיטים וידאו - צילום: דייב שחר עריכה: אמיר קוטיגרו

ומה לגבי תמונות מביכות של המפורסמים, כשהם מזיעים ועושים פרצוף מתאמץ? "זה סקסי מאוד, זה כל הסטייל", צוחק שכטר, ממש כמו שלום מיכאלשווילי, שמגלה שיש כבר מספיק תמונות שלו כשהוא מיוזע ועם חול על הפנים. "עם התמונות שצילמו אותי, לא נראה לי שימצאו משהו פחות מפרגן", מספר ברוך.

ומה לגבי הבחירה הגורלית - ללבוש לריצה העירונית מכנסי טייטס או מכנסונים קצרצרים? שימו לב, הסלבס חלוקים בדעתם. במחנה הצמודונים נמצאים שכטר ופפר (שמספר שסוף סוף יהיה אפשר לגלות למי יש מה בתוך המכנסיים), כשאסי ישראלוף דווקא בחר האופציה המשוחררת. ואם יעוף משהו החוצה? "שיעוף! מי שתתפוס, זוכה!", אמר. נהדר.


וואלה! סלבס הצטרפה גם היא לריצה עם ההמונים המזיעים. אחרי שרדפה אחרי אוטו הגלידה כל הקיץ, היא הכי בכושר שיא.


מה אתם מעדיפים, טייטס או מכנסונים? רכלו כאן

מסתבכת? אנשים בתעשייה נגד נטלי דדון

שבועיים אחרי לידה? יעל גולדמן חטובה

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully