וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנטורית? אנה ארונוב תשפוט בתכנית ריאליטי

וואלה! סלבס

22.10.2013 / 14:13

אחרי שרקדה עם כוכבים ופיזזה בביקיני על האי של "הישרדות", ארונוב החליטה לשבת בכבודה ובעצמה על כיסא השופטת - בתכנית ריאליטי שתחפש צעירים מוכשרים. וואלה! סלבס עוברת

אחרי שנפטרה מהתואר "צמודה של", אנה ארונוב מוסיפה לעצמה טייטל אחר לחלוטין - שופטת בתחרות ריאליטי כשרונות. הרקדנית (שבעצמה השתפה בשלל עונות של "רוקדים עם כוכבים" וטעמה מעולם הריאליטי ב"הישרדות"), נבחרה להשתתף בעונה החדשה של התכנית "פרויקט הלהקה", שתעלה בקרוב בערוץ הילדים.

אנה ארונוב. ניר פקין
היוש, מנטורית. אנה ארונוב/ניר פקין

ארונוב, מצטרפת לעונה השנייה של הריאליטי שמחפש כמה כוכבים צעירים, שיתאחדו בסופו של תהליך ללהקה נוצצת אחת - שתפנה בעיקר לקהל של בני נוער. הרקדנית המנוסה, תבחן בשלב האודישנים את המתמודדים שיינסו להיכנס ל"מתחם האימונים" של הריאליטי. במסגרת האודישנים, היא אפילו תעביר למתמודדים סדנה חושנית לריקוד.

בין אלה שייבדקו את מאות המתמודדים ביכולת שירה, פיזוז ויכולת עבודה בצוות לצד אנה, יהיו גם הכוריאוגרף עוז מורג, המנהל האישי אסף דרעי וחצי מהצמד TYP - ג'וני גולדשטיין. אגב, את העונה החדשה של "פרויקט הלהקה", שהחלה להצטלם בימים האחרונים, תפיק "אבוט המאירי" - אותה החברה שהפיקה גם את "הישרדות". מוכר לך, אנה?


וואלה! סלבס תשתתף גם היא כשופטת ריאליטי - בתכנית "מהפך אל הפח". היא תהייה יועצת לטעם רע.


הב, הב! אגם רודברג משתוללת עם הכלב

זה קרה: קים קרדשיאן וקניה ווסט מתחתנים

רכלו על התפקיד של אנה ארונוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully