וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולינה: "אני וטהוניה יכולות להיות חברות"

עמית גולדברג

1.10.2013 / 14:26

בזמן ששהו יחד בריאליטי, פאולינה וטהוניה לא ממש הסתדרו. עכשיו, "בחיים האמיתיים", הן הופכות ל-BFF. וגם: יש מצב לסטוץ בין טהוניה ללאון שוובסקי? וואלה! סלבס קאט פייט

יח"צ - חד פעמי

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

בין אלפי המוזמנים שהגיעו לתצוגת האופנה של רשת גולברי, שנערכה אמש (ב') בקיסריה, היו כמה פרצופים מפורסמים - כמו זה של הפרזנטורית, איילת זורר והזמיר משה פרץ, שהגיע כדי לתת בסלסולים. אבל מי שגנבו לכולם את ההצגה, היו דווקא שתי נשים שקיבלו תשלום בכדי לצעוד על המסלול ועד לא מזמן גם חיו בבית מצולם ולא ממש הסתדרו - טהוניה רובל ופאולינה אלברשטיין. הציפורניים שלופות? כנראה שלא.

יוצאות "האח הגדול", שנהגו לטנף אחת מאחורי גבה של השנייה בזמן שהשתתפו בתכנית, החליטו כנראה על סולחה - כעת שהן כבר לא חיות מול המצלמות. "היא לא אויבת, סידרנו את כל העניינים בינינו, דרך אגב", מסבירה טהוניה כשנשאלה על העבודה המשותפת עם הנמסיס מהריאליטי. פאולינה, אפילו סיפרה על מפגש של השתיים בשכונת מגוריהן. "כיף לנו לראות אחת את השנייה. גילינו שאנחנו שכנות ונישאר בקשר, שנהייה חברות אפילו", היא אומרת.

טהוניה רובל, פאולינה אלברשטיין. אסף לב,
חברות לנצח נצחים. טהוניה רובל ופאולינה אלברשטיין/אסף לב

בעוד שפאולינה טענה שלחברה החדשה שלה יש "הליכה מעולה", טהוניה סיפרה שהיא לקחה ממנה כמה עצות בנושאי דוגמנות לפני התצוגה בקיסריה. "היא אמרה לי שאני טבעית, אבל זרקה כמה טיפים. ואמרתי ,'יאללה מגניב לי'", היא מודה.

ומה לגבי ההחלטה של פאולינה שלא לשמור על הזוגיות עם כובש הלבבות מהריאליטי, לאון שוובסקי? בעוד שפאו-פאו נהנית משפע של מחזרים (קריצה, קריצה), טהוניה מבהירה שאין שום סיכוי לקשר רומנטי עם לאון. "הוא בחור מקסים ונהדר ורגיש, אבל הוא לא הסטייל שלי", היא מגלה. חבלוש.


וואלה! סלבס לא מוכנה להשלים עם תותי, האוייבת שלה מהתקופה שבה בילתה בכלוב השימפנזים של הספארי. בגלל שגנבה לה בוטנים!


מי הגיע למסיבת הניצחון של טהוניה? אף אחד

האקס של פאולינה משיק וכל התעשייה מתייצבת

אהבת אמת? רכלו על טוני ופאו החברות בפייסבוק

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully