וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מארינה מקסימיליאן מגלה את סוד האהבה

עמית גולדברג

17.9.2013 / 0:30

מופע הפסטיגל השנתי הושק עם כל הכוכבים הבולטים, כקרקס קופצני על הבמה. מאחורי הקלעים, העדיפו לפטפט דווקא על מה שבלב. וגם: מי עזר לעדי הימלבלוי להתלבש? וואלה! סלבס X

דייב שחר

צילום: אבי כהן, עריכה: אמיר קוטיגרו

חגי תשרי עוד לא הסתיימו, אבל בהפקת הפסטיגל כבר מוכנים למופע חנוכה הגדול. אתמול (ב'), התקיימה הפרזנטציה ל"X פסטיגל" עם כל הכוכבים הגדולים, בהם מארינה מקסימיליאן בלומין, שלומי שבת, עדי הימלבלוי ומריאנו אידלמן - שרגע אחר כך הסכימו לרכל עם וואלה! סלבס.

"זה מעייף, אבל האמת היא שעוד לא התחלנו. זו עבודה קשה ומתגמלת", מספרת הימלבלוי, בעוד שאור גרוסמן שעומדת לצדה, מתלוננת שחברתה סופגת את החוויה בכיף בעוד שהיא מתאמצת כאילו עלתה "100 מדרגות בדקה" - למרות כוחות העל שיעזרו לה לשרוד את הרגעים הארוכים מאחורי הקלעים, כמובן. מארינה, לעומתה, מסבירה שהשבועות הארוכים של החזרות והמופעים עוברים בעזרתם של "הצבעים העזים, האנשים המפזזים ואלה שתלויים באוויר". הכי שירה צרופה.

מארינה מקסימיליאן בפסטיגל. דייב שחר
אור ואהבה. מארינה מקסימיליאן בלומין/דייב שחר

יוצאת "דה וויס" הצעירה, לינה מחול, שהוסיפה אלמנטים בערבית לשיר שלה במופע, מסבירה ש"תמיד חשוב לי להזכיר לכולם מאיפה באתי. במיוחד אם זה יכול לקרב לבבות בעזרת המוזיקה". ומה לגבי האהבה, שהיא הפתרון לכל בעיות העולם על פי המופע של החג? מקסימיליאן מספרת ש"צריך לפעול מאהבה, זה הסוד", בעוד שהימלבלוי וגרוסמן העידפו שלא להתייחס לזה, רק כי הן נשים ש"ידברו על זה עד חנוכה" לפחות. אוקיי.

ומה לגבי התחרות בין השירים, שאולי גולשת בין כוכבים כמו יובל סמו, אליאנה תדהר או עודד פז גם לאחורי הקלעים? הימלבלוי ענתה ביריקה מפתיעה, בעוד שהעיניים של מארינה לא שיקרו כשהביעו פליאה. גרוסמן, בכלל בטוחה שמדובר במקום נהדר ליצרת חברים חדשים - כשהימלבלוי גילתה מי זה שסייע לה להחליף בגדים. הפתעה! זו היתה אותה הדוגמנית שעומדת לצדה.


וואלה! סלבס לא מאמינה בחברות. במיוחד אחרי העסק המסריח עם בובו הבואש.


טייס: ”ג’סטין ביבר היה מסומם בטיסה”

צפו: מעריץ מפיל את ביונסה מהבמה

רכלו על כוכבי "X פסטיגל" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully