וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון מפרגנת לאלון ליבנה

וואלה! סלבס

11.9.2013 / 11:16

הכוכבת הכי בלונדינית, הגיעה אמש לתצוגה של מעצב האופנה הישראלי בניו יורק, התמקמה בשורה הראשונה ולאחר מכן אף בילתה מאחורי הקלעים. גם 50 סנט פירגן. וואלה! סלבס לייק

אז נכון שבמשך רוב הזמן, וואלה! סלבס אובססיבית לגבי שחקנים ישראלים שמצליחים גם מעבר לים (היי, גל גדות) - אך ישנם לא מעט מקומיים אחרים שמעוררים באזז מחוץ לגבלות יזראל. לדוגמה, מעצב האופנה המוכשר אלון ליבנה, שהצליח לפרוץ מעבר לשוק הבגדים הישראלי וזכה להציג את הקולקצייה שלו בשבוע האופנה בניו יורק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרגנת1/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליבנה, שזו כבר הפעם השנייה שבה הוא מציג בשבוע האופנה מעבר לים, כנראה יצר עניין רב בקרב המקומיים. בין הסקרנים אפשר היה למצוא את הראפר 50 סנט, שהחליט לצלם את ההזמנה לתצוגה ולפרסם אותה בעמוד האינסטגרם שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרגנת2/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד כוכבת שהחליטה לפרגן, היא המעושרת פריס הילטון, שאף הגדילה והגיעה לתצוגה עצמה, שנערכה אתמול (ג'). הילטון, שידועה בחיבה שלה לאופנה, הגיעה לאיוונט, התמקמה לה בשורה הראשונה וצפתה בדוגמניות להנאתה.

אם לא די בכך, בסיום התצוגה היא הגיעה אל מאחורי הקלעים, שם הצטלמה עם המעצב המוכשר, פירגנה לו ואף ביקשה לשמור עימו על קשר. לאחר התצוגה, הילטון גם העלתה לעמוד האינסטגרם שלה קולאז של השמלות מהתצוגה וכתבה: "התרשמתי מאוד מכל הדגמים בתצוגה של אלון ליבנה, הוא מעצב כל כך מוכשר ובחור מתוק. אני אוהבת את העבודה שלו".


וואלה! סלבס יושבת בכל השורות הראשונות של התצוגות הכי נחשבות. מישהו צריך לקרצף את המסלול מהלכלוך והזיעה של הדוגמנים.


שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי יוצאים להופעה

הישראלים שהביכו את ג'ניפר לופז בשידור חי

רכלו על פריס בתצוגה של ליבנה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש, גורג'ס. פריס הילטון ואלון ליבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully