וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון: מי נישק את טהוניה?

וואלה! סלבס

30.8.2013 / 1:21

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: עונת "האח הגדול" נגמרה, יש תמונות מאחורי הקלעים. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "האח הגדול". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אסי עזר במצב רוח כחול

חנה יודעת שמנחה הריאליטי קשור לתכנית עם הבית הסגור כמו כלב לרצועה - אבל היי, כבר נגמר, או כמו שהאח הגדול של הכלבה נובח, "יש לך 30 שניות לעזוב את הבית". אם תלטף את הקיר שם באולפן, כנראה שלא תהיה פחות בדיכאון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחווה לאיתי./מערכת וואלה!, צילום מסך

פאולינה ואור, או: נשים על סף התמוטטות עצבים

הב, הב, גם חנה יודעת איך זה מרגיש להמתין מאחורי הקלעים כשמי שאת הכי אוהבת בעולם נמצא כל כך קרוב, אך כל כך רחוק ממגע. לא נורא, ביצ'ז, הלאבר בויז שעשו לכן נעים בלב (אבל גם לחשבון הבנק) עוד מעט ייצאו אליכן. הרי בגלל זה אור-אור ופאו-פאו התלבשו כל כך יפה, לא?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דור ולאון, לא רק המשפחות מחכות לכם מחוץ לבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשיקת הזכייה של טהוניה

הכלבה שמחה שמי שהפכה לאחת הנשים הכי מדוברות במדינה - זו שתשיק, תדגמן, תצלם, תדבר ותפקיד לחשבון הבנק שלה צ'ק על סך של (כמעט) מיליון שקלים - לא צריכה לזרוק איזה בויפרנד מיותר עכשיו כשהיא מפורסמת, כמו כל מלכת יופי. לכן זה רק הגיוני שהיא אפשרה למגיש נדב בורנשטיין לטעום אותה בתכנית הסיכום שאחרי, כמו שאמא בריטני נותנת לחנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טהוניה ואני/מערכת וואלה!, צילום מסך

קותי ואחיו הגדול ברגע של פלאשבק

קבלו אותו, את הזוכה הגדול של... העונה שעברה. חנה מכשכשת בזנב כשהיא רואה איך האח הגדול האמיתי, או בשמו המלא יורם זק, שומר אמונים לאנשים שאהב גם לפני שנה, שנתיים, שלוש - והם אוהבים אותו בחזרה. כלומר, עד שהם נושכים כשהשפעת הכדורים הפסיכיאטריים פגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליהיא גרינר עושה וואלה! סלבס

חנה ספירס מצאה את הביץ' שהיא הכי אוהבת, אחרי אמא כמובן: ליהיא. העובדה שההריונית נסעה עם וואלה! סלבס עד לנווה אילן כדי לראות מי ניצח בריאליטי שבזכותו התפרסמה, שנתיים וחצי אחרי שיצאה בעצמה מאותו בית (ואפילו מדברת באינגליש), רק הופכת אותה ליותר שובבה ונושכת מול המצלמה. OMG, זה היה סו אקסייטינג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Big big girl in a big brother house!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully