וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל דאגלס וקתרין זיטה-ג'ונס נפרדים

שירות וואלה! סלבס

28.8.2013 / 11:19

צהובונים מעבר לים מדווחים על כך שבני הזוג הנוצץ יודיעו בקרוב שהם מתגרשים, אחרי 13 שנות זוגיות הוליוודית. כן, דאגלס וזיטה-ג'ונס כבר חיים בנפרד. וואלה! סלבס מפוצלת

זה כנראה קורה לטובים ביותר, אבל אחרי הפרידה הדרמטית של יהודה ונינט - נראה שגם הוליווד תעבור בקרוב טלטלה שוברת לב. הפעם, מדובר בצמד השחקנים מייקל דאגלס וקתרין זיטה ג'ונס, שעל פי דיווחים שונים יודיעו בקרוב על כך שהם מתגרשים. הזוג הנוצץ, שנשוי באושר ובעושר כבר 13 שנים, צפוי להוציא הודעה רשמית על הפרדת הכוחות ממש בימים הקרובים.

קתרין זטה ג'ונס בשמלה של לקרואה בטקס גלובוס הזהב ה-58 (2001). Kevin Winter, GettyImages
כבר לא? מייקל דאגלס וקתרין זיטה-ג'ונס/GettyImages, Kevin Winter

על פי דיווחי הצהובונים בארצות הברית ובבריטניה, דאגלס בן ה-68 הוא שיזם את הפרידה מזיטה ג'ונס בת ה-43, כך שהם חיים כבר תקופה ארוכה בבתים נפרדים ומסרבים להיראות יחד באירועים פומביים, לא פחות מארבעה חודשים. השניים, חולקים לא רק מקצוע זוהר והמון תמונות על השטיח האדום - אלא גם שני ילדים משותפים, הבן דילן והבת קאריס.

חיי הנישואים של הצמד חוו עליות ומורדות עם השנים. היא תמכה בו בשנת 2010 כשעבר טיפול להחלמה מסרטן בגרונו - כששנה אחר כך הוא זה תמך בה כשאשפזה את עצמה במוסד לטיפול במחלות נפש כאשר גילתה שהיא סובלת ההפרעה דו-קוטבית. כעת, אם הדיווחים נכונים, נראה שהם יזדקקו לתמיכה מאנשים אחרים. עצוב.


וואלה! סלבס לא מבינה איך אפשר להחזיק בעל בהוליווד, כשהיא לא מצליחה לשרוד דייט אחד בשיכון ד'.


יוקרתית: ליידי גאגא מצפה את הישבן בזהב

גמר ”האח הגדול”: הבשורה שזעזעה את טהוניה רובל

רכלו על הפרידה הפוטנציאלית של מייקל וקתרין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully