וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת רובל: "חושבים שמיילי צריך להתבייש"

ליהיא גרינר

28.8.2013 / 10:33

טהוניה יצאה מבית "האח הגדול" לתוך סערה תקשורתית, גם משפחתה נאלצה להתמודד עם השאלות הקשות. ליהיא גרינר בדקה - מה הזוכה תעשה עם הכסף? וואלה! סלבס חוקרת

יח"צ - חד פעמי

(צילום: ראובן שניידר, עידו שחם)

תקופת הריאליטי המשוגעת ביותר בחייה תמה - וכעת, טהוניה רובל כבר צריכה להתכונן לשלב הבא בחייה הסוערים, בו היא תחווה את הברנז'ה במלוא עוצמתה. בשביל שהמעבר מהבית הסגור לביצה הטובענית יהיה קליל, היא תיאלץ להשתמש במיליון השקלים שבהם זכתה בתבונה. אז, איך תעשה זאת? משפחת רובל מגלה - "יהיה לה בית, חתן, ילדים. טהוניה תמצא את המקום שלה".

טהוניה רובל. ראובן שניידר,
מחייכת למעריצים. טהוניה רובל בבית שמש/ראובן שניידר

"תמיד היינו מול הטלוויזיה", מספרת האם המתוקה, "הייתי ערה עד שלוש לפנות בוקר". אז, איך משפחת רובל קיבלה את התקפי הזעם שחוותה בתכנית? האח הגדול (כלומר, האמיתי), מסביר ש"טהוניה קיבלה את המכה הראשונה שלה בהתחלה, מרוני מיילי והבן שלו. אני חושב שהם צריכים להתבייש על כך שאמרו את הדברים שאמרו", נוזף ומוסיף למען הסר ספק, "טהוניה חייכנית, צוחקת, אין דברים כאלו".

"לא קל להיות לבד", מסבירים בני משפחתה, "אף אחד לא מחבק ומעודד אותה". היום (ד'), שעות בודדות אחרי הרגע בו זעק אסי עזר בשמה כמנצחת הגדולה של העונה, טהוניה הגיעה לביתה שבבית שמש כשהיא מלווה בצוות מאבטחים עשיר במיוחד. ביוש, עידן התמימות?


אחרי לילה בלי שינה, וואלה! סלבס זקוקה אך ורק סחוג. למה? ככה.


שמחים שטהוניה ניצחה בגמר? מה, לא? רכלו!

שלום, אני נוסעת: פאולינה עוזבת את לאון

הבשורה שזעזעה את טהוניה בגמר "האח הגדול"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא המנצחת! טהוניה רובל בגמר/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully