וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי: "נתתי ללבנה 'זוהרים' את המפתח למיליון"

עמית גולדברג

21.8.2013 / 15:49

הסכסוכים, הכאוס והשאגות מאחוריהם, יחד עם העונה החמישית של "האח הגדול" - למרות זאת, רגע לפני הגמר, נפגשו המתמודדים שהודחו ודיברו על המנצח העתידי. וואלה! סלבס מכתירה

עריכה: אמיר קוטיגרו, צילום: עידו שחם, כתב: עמית גולדברג

אמנם רוני מיילי הצליח לסכם את החוויה החד פעמית שעבר ב"האח הגדול" עם שותפיו ב"התנשקנו, יצאנו, שכחנו - וזהו", אך נראה שכל המודחים שלא נחתו בחמישיית הגמר, נושאים מטען (או עשרה) שקשור במתמודדים שנותרו. בנוסף, הם כבר בטוחים למדי במנצח הגדול של העונה החמישית. אז, מי האחרון שייצא מהבית ויתהלך בעולם עם צ'ק שמן?

"ערוץ 20 הביא לי את הקריזה", אומרת דנה רן, שהגיעה אמש (ג') למסעדת "הפריים" ברמת החייל. למרות זאת, היא מבינה שבזכות התכנית, היא לא תיעלם כל כך מהר מהתודעה ואפילו מצחקקת על זה - "איך ישכחו אותי? אף אחד לא יקרא לי 'שלי' בטעות או משהו".

מי יזכה בגמר "האח הגדול"? אתם בוחרים

האח הגדול. עידו שחם
זה הגמר? לא, זה אבי לוי מודח!/עידו שחם

מה בנוגע לזוכה? נראה שרוב המתמודדים בטוחים בעצמם, כשהם מזכירים את שמה של לבנה 'זוהרים', מבלי לשקול את האופציות האחרות. "היא פונה לקהל המאמינים, דואגת להזכיר את 'אבינו הגדול' עשרים פעם ביום, את המילה 'שכונה', 'פשוטה' וכו" מסבירה ענת צאיג ומחריפה ב"לא מזיק לה שאבא שלה חולה, ושיש לה ערוץ ישיר לקדוש ברוך הוא".

באשר לטהוניה רובל, הדמות השנויה במחלוקת, צאיג טוענת ש"יש לה את המקורות המתאימים, המצוקה מתאימה, מבנה האישיות. זה שהיא אתיופית לא מזיק לאף אחד". רוני, שתומך גם כן בזכייתה של 'זוהרים', דאג לציין (בגוף שלישי, כמובן) - "אני רוני מיילי חותם ומצהיר בזאת שנתתי לה את המפתח למיליון ביום שאמרתי את מה שאמרתי", וכמובן מתייחס לפליטות ההומופוביות שהביאו לסילוקו מהריאליטי.

בסיום הערב האלכוהולי, החבורה שחגגה לא הצניעה את העובדה שהדחתו של אבי 'לד זפלין' לוי - הביאה לסגירת מעגל וסיפוק.


וואלה! סלבס לא תצליח לדגדג את העצבים של טהוניה. ככה זה כשאת שקופה.


האחיות של נינט בתגובה ראשונה לפרידה

בר רפאלי והאחים בארוחה משפחתית

אבי לוי: ”דורין כועסת עליי? יעבור”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully