וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט: "שקלתי הסבת מקצוע עבור קים קרדשיאן"

שירות וואלה! סלבס

20.8.2013 / 10:09

הראפר הקשוח בדרך כלל לא מדבר על שום דבר מלבד עצמו, אבל כשהגיע לתכנית של מאמא קרדשיאן - לא הפסיק להתהלהב מהבייבי והודה שהוא "מאוהב בטירוף בקים". וואלה! סלבס אבהית

נראה שהלידה של נורת' ווסט, הבייבי המשותפת של קים קרדשיאן וקניה ווסט, שינתה לא רק את מצבה המשפחתי של האמא - אלא גם את האטיטוד של האבא. ווסט, שעד היום עסק רק בעצמו, במוזיקה ובאגו הגדול שלו, החליט להיפתח ולדבר על התינוקת המדוברת בעולם - אבל גם על היחסים שלו עם קימי, נושאים שעד היום אפילו לא צייץ עליהם מחוץ לבמה.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
רגע, מה היית עושה? קניה ווסט עם קים קרדשיאן/GettyImages

הכל קרה כשהראפר הגיע להתארח בתכנית סיום העונה של הטוק-שואו החדש של מי ששולטת במשפחת הריאליטי-טראש, קריס ג'נר. ווסט, שהוגדר כ"אורח מפתיע", זרם וצחק עם האמא של בת הזוג שלו ודיבר על שתי הבחורות שהוא הכי אוהב בעולם. נו, קימי ונורת' ווסט. "אני כל כך מאוהב בטירוף בקים, שחשבתי לעשות הסבת מקצוע ולהפוך לספורטאי", אמר ווסט על מי מקורות שבילו על הסט בזמן צילומי התכנית.

לא, זה לא שהמוזיקאי באמת התכוון להפסיק לבלות זמן באולפן ההקלטות, כמו שהחליט להתבדח על חשבונה של הבחורה שלו - שבעבר יצאה עם שחקן הפוטבול רג'י בוש ואפילו התחתנה לכמה ימים עם הכדורסלן קריס האמפריז (עד שהתגרשה). בראיון שישודר בסוף השבוע, ווסט גם פטפט על התינוקת, על המשפחה הגדולה ובעיקר נראה מאוד חביב לאמא ג'נר, מי שעל פי הצהובונים לא כל כך מסתדרת איתו. ובכן, לא ממש.


וואלה! סלבס לא מתקרבת למי שהיתה אמורה להיות חמותה לעתיד והטילה עליה שחור - רק כדי שלא תתחתן עם בוני הבנאי.


הופעה ראשונה: קים קרדשיאן, קניה ווסט והתינוקת

זוהרת: החולצה השקופה של בר רפאלי

רכלו על הבדיחות של קניה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully