וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: ביז'ו ויניב מבקרים את אביה של לבנה 'זוהרים'

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

8.8.2013 / 16:30

שני המודחים הטריים, התייצבו לביקור שהפך כבר למסורת בעונה הנוכחית של "האח הגדול" - בבית משפחת גוגמן. מלבד הדמעות שזלגו, מה עוד אמרו לאבא של לבנה? וואלה! סלבס מרגשת

ניר פקין

פחות מ-48 שעות אחרי שהודחו מבית "האח הגדול", אהרון "ביז'ו" צאצאשוילי ויניב אויזרץ לא בזבו זמן - והגיעו לביקור אוהד בבית הוריה של לבנה 'זוהרים'. הסיבה הרשמית: ביקור חולים אצל ראובן גוגמן, אביה של חברתם לריאליטי שרק לפני כשבוע אושפז כשהוא במצב קשה בגלל מחלת ניוון השרירים שממנה סובל - אך התגבר ושוחרר מבית החולים. האווירה: התרגשות והרבה תמיכה במשפחתה של המתמודדת שעדיין מתמודדת על הניצחון.

ביז'ו ויניב האח הגדול. ניר פקין
ביז'ו ויניב מתחברים לראובן גוגמן/ניר פקין

אחרי שביז'ו אמר לאביה של לבנה "תודה שאלוהים ברא אותך", סיפר שהדבר שהכי מרגש אותו מחוץ לבית המצולם, הוא לפגוש את גוגמן. "לבנה היתה מדברת על האבא משמיים ועל אביה שפה", הוא נזכר, "אני מאחל לכל משפחת גוגמן להוסיף בסוף 'שווילי', כי אנחנו משפחה", צחק.

בנוסף, אמר לאבא שהוא מקווה כי תהיה לו זכות "לעשות לכם שמח כמו שלבנה עשתה לי. כל התכנית היתה שווה רק כדי להכיר את לבנה, לא הכסף חשוב בחיים אלא הרגעים המאושרים", הודה. "כשלבנה קיבלה את הבשורה על בית החולים אמרתי לה שהתפללתי שאבא שלה יזכה לראות אותה יוצאת עם הגביע ביד. שנזכה לראות את לבנה במקום הראשון".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ביז'ו ויניב האח הגדול. ניר פקין
עומדים על שלהם. המודחים עם אביה של לבנה/ניר פקין

כמו ביז'ו, גם יניב הבהיר שלבנה היא "בן אדם ענק, עם נשמה ענקית וחברת אמת. אני מאחל שתהיו הרבה הרבה יחד". כשנשאל על אביה של לבנה, יניב הסביר שהמתמודדת מהבית סיפרה לו על ראובן וכעת, כשהוא רואה אותו, המודח מאחל שיוכל להפיק את הטוב מהמצב.

"לעומת מה שעבר עלינו, שהיינו בסוג של כלא - הוא בכלא אמיתי", סיפר יניב. "הלוואי שיימצא את הדרך להביא עוצמה, הוא מביא המון חוזק".


וואלה! סלבס שמחה שגם פרסילה האיגואנה מחבבת אותה כשהיא מטיילת מחוץ לבית, ומקווה שהיא רק מלאת תשבחות.


דיאטת ההריון של ליהיא גרינר

זה מטוס? לא, זה ליאונרדו דיקפריו עף באוויר

דברו על המפגש של ביז'ו ויניב עם אבא של לבנה בפייסבוק

ביז'ו ויניב האח הגדול. ניר פקין
יניב נפעם מאביה של לבנה 'זוהרים'/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully