וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויוה, בר: רפאלי חושפת במגזין ספרדי

וואלה! סלבס

18.7.2013 / 11:42

התגעגעתם לרפאלי הדוגמנית? הגרסה הספרדית של המגזין "Elle" תיעדה את הטופמודל בביגוד מינימלי, מחשוף ואפילו חזייה עצבנית - ואז הציגה הכל על השער. וואלה! סלבס פאסיונטה

מערכת היחסים בין בר רפאלי, הטופמודל הישראלית הלוהטת ביותר בעולם, לבין העם הספרדי, הופכת לחמה במיוחד בתקופה האחרונה. כן, היא דגמנה בעבר לחברות מקומיות במדינה הים תיכונית הלטינית ואספה כמה חברים מקבוצת הכדורגל של ברצלונה - אבל עם שער במגזין אופנה נחשב, היא משדרגת את מעמדה מעוד פנטזיה בשעת סיאסטה לסלבריטאית מן המניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקסי. בר על שער "Elle" ספרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי מעטרת את שער גיליון השער של מגזין "Elle" הספרדי - כשהיא מפנקת את הקוראים במבט חודר פלוס מחשוף עמוק במיוחד, שמאפשר הצצה לפרונט השווה שלה - והכל תחת הכותרת "סקסית באופן טבעי", כמובן. בפנים, היא עולה על עוד כמה בגדי מעצבים, כולל חצאיות מיני זעירות, חזייה מינימלית ומחוכי עור צמודים - שבטח יגרמו גם לאנשים האדישים ביותר בעולם לעלייה בלחץ הדם. הולה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בספרד חם. הולה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו אינה הפעם הראשונה שבר מככבת במגזין הספרדי, כיוון שלפני כשלוש שנים אפילו הסכימה להישאר טופלס עבור הצילומים ואף זכתה לכתבת ענק בת 37 עמודים (!) באותו מגזין. הפעם, כשהיא מצולמת גם כרורה סביב עמוד בשחור-לבן או מחלקת נשיקות כששרירי הבטן שלה גלויים לכל, היא נשארת לבושה קצת יותר. נו, מילא, בוניטה.


בגלל שהם עם חם, הספרדים העניקו לוואלה! סלבס כינוי חיבה ספרדי אסלי - "פוטה מאדרה".


צפו: האימון הלוהט של בר רפאלי

סוף סוף: קים קרדישאן מגיבה על הלידה

איך התמונות של בר? רכלו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'או בלה! בר רפאלי ב-"Elle" ספרד/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully