וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני מ"האח הגדול" מכריז: "רץ לראשות העיר"

וואלה! סלבס

9.6.2013 / 10:08

את תואר זוכה הריאליטי הוא לא לקח - לכן יוצא הבית הצוהל החליט להתמודד לתפקיד ראש עריית אשקלון. צפו בגולדשטיין מספר איך יביא תיירים לעיר הדרומית. וואלה! סלבס פוליטית

לא רציתם את בני גולדשטיין כזוכה "האח הגדול"? אז קבלו אותו בתור ראש העיר שלכם, בערך. יוצא הריאליטי שהודח לפני שבועות ספורים מהבית הסגור, הודיע בסוף השבוע כי יתמודד לתפקיד ראש עריית אשקלון - העיר שבה הוא חי ופועל. גולדשטיין, שניסה את מזלו בבחירות האחרונות לכנסת כחלק ממפלגת "כלכלה", כבר סיפר לוואלה! סלבס שהוא חוזר לפוליטיקה. כעת, הוא מאמין שהוא זה שיוכל להביא שינוי לעיר - אחרי שכל מי שראה אותו על המסך בשבועות האחרונים יתמוך בו. שיהיה בהצלחה.

בסרטון רשת של גולדשטיין, יוצא הריאליטי הקופצני מודיע חגיגית שהוא רץ לראשות העירייה. "זו לא בדיחה, זה רציני. ראש העיר הנוכחי רץ כבר שתי קדנציות, די הוא לא יגדל יותר", הוא מסביר חצי בצחוק, תוך כדי שהוא לא מצליח להוריד את החיוך מהפנים. "יש המון דברים שצריך לשפר בחינוך, וצריך לשפר את התעסוקה בעיר, די עם אלה שרצים לתל אביב ועובדים", הוא אומר בהתרגשות. "חבל שהתיירים היחידים שמגיעים לאשקלון הם בדואים מרהט, כי לאשקלון יש פוטנציאל אדיר", הוסיף. רגע, מה עם מצעד גאווה כמו זה שבו בילה ביום שישי האחרון?

בני גולדשטיין. ניר פקין
אדני ראש העיר? בני גולדשטיין/ניר פקין

כשגולדשטיין נשאל מדוע תושבי אשקלון יבחרו דווקא בו לתפקיד, לא חסך במחמאות על עצמו. "אני אנרגטי, חכם, אינטלקטואל. אני משפטן, מבין עניין ורצתי לפוליטיקה גם בפעם שעבר", הסביר בסוג-של-צניעות. "מי שמכיר אותי מ'האח הגדול' יודע שאני אדם יצירתי ואוהב לעשות דברים, אני רוצה לשים את אשקלון על המפה ואם אתם רוצים - בחרו בי". תעמולת בחירות זה כאן, רק לא ברור מי אלה שיבחרו בו, אחרי שהודח מהריאליטי.


וואלה! סלבס רצה פעם לתפקיד ראש הר הזבל חירייה, אבל הפסידה לטובת העורב גרשון.


OMG: בני ומירי מ”האח הגדול” נמרחים

אביבית בר זוהר VS רוני מיילי

אשקלונים, תבחרו בו? רכלו על בני בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully