וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן רייכל מצפה לילד ראשון

וואלה! סלבס

6.6.2013 / 9:43

סמסו מזל טוב ליוצר והזמר עידן רייכל, שבעוד כחצי שנה יהפוך לאבא - לבייבי ראשון משותף עם בת הזוג האוסטרית שלו. עכשיו ברור למה גילח את הראסטות. וואלה! סלבס שיר שמח

הרבה גבות הורמו בפליאה, כשעידן רייכל גילח את הראסטות הכל כך מזוהות איתו לאחרונה. כעת, נראה שהנסיבה למעשה נחשפה - הזמר והיוצר בן ה-35 מצפה לילד ראשון משותף, שתביא לעולם בת הזוג האוסטרית הצמודה, דמריס דויבל בת ה-28. רייכל ודויבל, יחבקו בעוד שישה חודשים פחות או יותר בן או בת, שכנראה יזכה להרבה גנים של כישרון מוזיקלי אבל לא יוכל למשוך לאבא בשיער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוצח בשירת "בשעה טובה". עידן רייכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר (ה'), העלה רייכל לרשת תמונה של כותרת עיתון המבשרת על ההריון המרגש, יחד עם הכיתוב המתנצל "סליחה מכל מי שלא הספקתי לומר אישית ;) אל תתחשבנו איתי על זה בחיייייאת...". כן, אחרי שהאישה של חייו עשתה עלייה מאוסטריה לפני כמה חודשים - בעקבות הקשר עם היוצר הישראלי - השניים יהפכו מזוג למשפחה של ממש.

אז אולי לא תוכלו להתעצבן על היוצר שלא סיפר לכם אישית, אבל כנראה שתוכלו לצפות לכמה שירי אהבה מרגשים על האנשים החדשים בחייו - כולל ההתרגשות לקראת הבייבי, שכנראה יגרום לו להתמתן עם ההופעות ברחבי העולם. רגע, ראסטות בלונדיניות זה יפה?


וואלה! סלבס יכולה לגלות לכם בסוד שגם היא מגדלת ראסטות, אבל לא על הראש.


מארינה מקסימיליאן מתקרבת לקהילה הלסבית

האיחור המביך של יובל המבולבל

אחלו לרייכל מזל טוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully