וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסכסוך בין רוני מיילי לקהילה הגאה נמשך

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

22.5.2013 / 12:01

האם יוצא "האח הגדול" שעבר לטענת מקורביו ניסיון תקיפה על ידי בנות הקהילה הגאה אמש, הפך לקורבן? לא בטוח. מיילי ובכירים בקהילה מגיבים לראשונה על האירוע. וואלה! סלבס אח

יח"צ - חד פעמי

יממה אחרי שסולק מבית "האח הגדול", רוני מיילי, שעזב את הבית על רקע סכסוך אלים והתבטאויות געזניות והומופוביות, עבר לטענתו ניסיון תקיפה וחבלה לרכבו הפרטי. זאת, על ידי חבורה של נשים המשתייכות לקהילה הגאה. בתגובה מצולמת ראשונה אחרי האירוע אמש (ג'), שנודע לכלי התקשורת על ידי מקורבים ומשפחתו של מיילי, מספר יוצא הריאליטי ש"שפכו לי על האוטו המון בוץ, דפקו לי את השמשה מאחורה. הן אמרו לי שעצבן אותן מה שהיה עם לבנה".

לדברי מקורבים למיילי, ניסיון התקיפה האלים נעשה על ידי שבע נשים שמזדהות עם המתמודדת לבנה "זוהרים", שאף הזיקו למכונית הפרטית שלו - עד שהוזמנה למקום ניידת משטרה. בברור של וואלה! סלבס עם המשטרה, עולה כי יוצא הריאליטי אכן יצר קשר עם כוחות הביטחון והתלונן כי ראה אישה מנסה להזיק לפגוש רכבו בעזרת מצית. עם זאת, כשהשוטרים הגיעו למקום, מיילי האב הסביר לשוטרים כי פתר את הסוגיה מול האישה.

רוני מיילי. ראובן שניידר,
"אמרו לי שעצבן אותם". רוני מיילי/ראובן שניידר

עם זאת, גורמים בקהילת הלהט"ב, לא ממהרים לקבל את מיילי, שתקף ב"האח הגדול", בתפקיד הקורבן. ענת ניר, אשת תרבות מובילה בקהילה הגאה ופעילה פמיניסטית, אמרה לוואלה! סלבס כי "אני לא צופה באח הגדול אבל אני מאושרת שיש ייצוגים לסביים בתכנית. נשים לסביות, טרנסיות וביסקסואליות, נחשפות לגילויי אלימות ברמה היום-יומית ולא רק בריאליטי. קשה לי לשמוע שעוד לפני שיש הוכחה כלשהי, שאכן רוני מיילי הותקף, הסיפור יוצא מהקשרו ויוצאות כותרות בכל כלי התקשורת שהופכות את התוקף לקורבן".

"בווידאו שאני ראיתי קבוצת נשים עומדות במעגל יחד עם מיילי ומנהלות שיחה שלא נראית אפילו כמו ויכוח, אין הרמת יד משום צד. אין ספק שלא פותרים אלימות באלימות, אבל עד שלא יהיו הוכחות, אני ממליצה לכל כלי התקשורת לחשוב למה ידיעה כזו קיצונית - עושה את דרכה לכותרות מרכזיות כעובדה בשטח. כותרת שמקשרות בין לסביות לבין אלימות, היא חלק מהבעיה וחלק מהאלימות המבנית בסיפור".

גם שי דויטש, יושב ראש אגודת הלהט"ב בישראל, מסביר שיש לגנות את התקיפה של מיילי על ידי מי שהוצגו כבנות הקהילה הלסבית. "אנו רואים את הפתרון לבעיית הבורות, האלימות והאפליה נגד הקהילה, על ידי חינוך לקבלת השונה והעלאת מודעות לנושא. אם יתגלה שמדובר בעוד ספין תקשורתי, זה רק מחזק את חומרת האמירות של מיילי ב"האח הגדול" וההתנצלות - שנעשה כדי לזכות לעוד כמה דקות של תהילה".


וואלה! סלבס תוקפת בכל אישון לילה את הצפרדע שלה, הנרי. אולי הפעם הוא יהפוך לנסיך?


הסוד של "הרווק": האם לדודו אהרון יש חברה?

רון שחר VS אסי עזר: ”מנחה את הפח הגדול”

רכלו על מיילי האב, הבן והלסביות גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully