וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מיילי: "אני לא הומופוב וגזען"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

21.5.2013 / 8:45

בתגובה ראשונה מאז שסולק מבית "האח הגדול", מסביר המתמודד שהתבטא בגזענות והומופוביה כי "היה בתוך סיר לחץ", ושהוא כעת "מתבייש ונכלם". וואלה! סלבס בערבון מוגבל

צילום ניר פקין, עריכה אמיר קוטיגרו

יממה לאחר שארז טל ואסי עזר הכריזו כי הדייר האלים, רוני מיילי, מסולק מבית "האח הגדול" - מגיעה גם התנצלותו הראשונה של המתמודד הבעייתי. עם יציאתו מכתלי הבית, נתקל מיילי בכלי התקשורת הרעבים, שדרשו לקבל הסברים למעשיו ומילותיו, כשתקף בין היתר את הדיירת לבנה "זוהרים" ("את הלסבית הכי מגעילה שיש"), למול מצלמות.

"אין ספק שאני מתחרט מאוד, מתבייש ונכלם. עשיתי נזק למשפחה שלמה. הייתי נמהר מאוד בפה שלי ולא שמתי מעצורים, אין ספק שהייתי מדיח את עצמי", אמר מיילי והזיל דמעה כשהגיע לביתו שבבני ברק.

"לא ציפיתי למה שקורה בחוץ, כשהגעתי הייתי בהלם. אני בכלל לא הומופוב וגזען, אני מתחנן שיקבלו את ההתנצלות שלי, לא לזה התכוונתי. כשראיתי את הקטעים ירדו לי דמעות באותו רגע, חשבתי שלדעתי צריך להעיף אותי מפה", המשיך לטעון בפני צלם וואלה! סלבס והזכיר גם את בנו, גילי מיילי, שהיה שותף לבריונות, "אם גילי יחזור לעצמו מהר מאוד אחרי הכאב, הוא ינצח. אנחנו היינו שילוב, עד שהפה שלי נפתח, מנצח ממש. סיר הלחץ מוציא ממך דברים שלא ידעת שקיימים בך בכלל".

רוני מיילי. ניר פקין
חובב של הקהילה? רוני מיילי/ניר פקין

כזכור, בתחילת התכנית, מיילי תקף גם את הדיירת טהוניה רובל ("לא רואים אותך בחושך"), ופלט הערות גזעניות שהביאו לרתיחה בגבולות הבית. גם הפעם, הוא מסביר "יש לי חברים אתיופים, הספר שלי הוא מהקהילה הגאה, וזה לא שייך. אני מכבד כל אדם באשר הוא אדם, אני לא יודע אם יכולים להבין אותי הייתי בתוך סיר לחץ שפתאום זה התפרץ בי אבל אני מתבייש ומתנצל מיליון פעם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

כמובן שמיילי האב אינו משמיט את הדברים שאמר ללבנה במהלך שהותו, כשנתקלה בזעמו וספגה עלבונות כגון "את תמותי רווקה, לא יהיו לך ילדים", ומציין ש"עשיתי עוול לאבא שלה ולאמא שלה. אמרתי, בכיתי צרחתי, הלב שלי כבר לא עומד בזה".


וואלה! סלבס מזילה דמעה בכל פעם שהיא מסיימת לבלוס מנת שווארמה, זה לא אומר שהיא מתכוונת לזה.


דרמה ב"האח הגדול": "את הלסבית הכי מגעילה שיש"

סערה ב"האח הגדול": גזענות נגד אתיופים

"האח הגדול": רוני מיילי הודח על ידי ההפקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully