וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן ובר רפאלי עושות את ניו יורק

וואלה! סלבס

22.4.2013 / 9:36

אם הטופמודל הישראלית כבר בניו יורק, אז למה שלא תבלה ערב פרוע יחד עם ה-BFF ההריונית הכי מפורסמת בעולם והאמא שלה? ברור שהיתה שם גם בטן. וואלה! סלבס ריאליטי צ'ק

אם ריחמתם על בר רפאלי, אפילו רק קצת, בגלל שהיא נדרשת לטוס מסביב לעולם ולהתגבר על הפרשי השעות בכל כמה ימים מחדש - ייתכן שהתמונות הבאות שפרסמה החברה הטובה שלה, קים קרדשיאן, יגרמו לכם לדאוג לה קצת פחות. רפאלי, ששוהה בימים האחרונים בניו יורק לצורך ביזנס ערבבה הלילה (ב') גם פלז'ר, כשיצאה לבילוי פרוע עם קימי ההריונית ועוד כמה חברות טובות, כולל המון אלכוהול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אני והבנות. בר רפאלי וקים קרדשיאן עם ליידיז אחרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין בנות החבורה האקסקלוסיבית, שיצאו ללילה שכולו סקס אנד דה סיטי במסעדה נחשבת במנהטן, היו גם האמא-מנהלת של קים, קריס ג'נר (מסוג האימהות שבר מכירה היטב). בין אלה שלגמו כוס יין או שתיים עם בר וקימי, היו גם מעצבת התכשיטים הנחשבת לורן שוורץ, שנחשבת קרובה במיוחד לקים ולבר. שוורץ, הביאה את החברה אופירה וכן את מעצבת האופנה העולה, רייצ'ל רוי. מה שנקרא בילוי בטעם טוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתיתן הרבה, חמודות? הבנות עושת פוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבנות השובבות, וודאי בילו חלקים ארוכים בבהייה בבטן המתעגלת של קימי ההריונית, שאפילו העניקה ליטוף לבר רפאלי לצורך התמונה. טוב, הן הכי BFF. אם נבחן את התמונה השנייה שפרסמה קרדשיאן מאותו הערב, מתברר שהיין נשפך שם כמו מים. כל עוד האישה בהריון לא שתתה, הכל טוב.


וואלה! סלבס חולמת על היום שבו תגיע לניו יורק ותצא לבילוי סוער עם החברה הטובה, נהגת המונית הפקיסטנית - ג'דידה.


הבילוי הלילי של עלמה זק ועידו רוזנבלום

לפני החתונה: לירז צ'רכי בהריון מתום אבני

רכלו על הבילוי של קים, בר וקריס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully