וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבה למסיבה: אבנר נתניהו חוגג בבית ראש הממשלה

וואלה! סלבס

4.4.2013 / 0:16

מתברר ששווה להיות חבר של הבן הקטן במשפחה הראשונה של ישראל - כמה צעירים ברי מזל זכו להתארח בבית ראש הממשלה בירושלים, כשההורים לא היו במקום. וואלה! סלבס עמוד נוח

קחו נשימה עמוקה, קראו את המשפט הבא והפנימו: גם ילדי ראש הממשלה הם בחורים צעירים, חברותיים ושובבים לפעמים. אבנר נתניהו למשל, בנם הצעיר של בנימין ושרה נתניהו, יודע גם לקחת הפסקה מהחיים הציבוריים ולחגוג עם חבריו השובבים אף הם, בין השתתפות בחידון התנ"ך העולמי לעוד פגישה עם נשיא ארצות הברית.

רק לפני כשבוע, אבנר בן ה-18 ערך מסיבה לוהטת במעונו הרשמי של ראש הממשלה בירושלים. את האירוע, ארגן לכבוד החברים שייצאו איתו לשנת שירות לאומי משותפת בעוד פחות משנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זאת המסיבה שלו! אבנר נתניהו והחבר'ה בבית ראש הממשלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחד, כולם העבירו ערב של פאן ותמונות שלהם מחובקים על המדשאה בחצר הגדולה של הבית. אם חששתם שההורים הפריעו לצעירים, הסירו דאגה מלבכם - הם שהו באותו ערב בביתם שבקיסריה.

אז אבנר אמנם לא מבלה ומסתבך כמו הנסיך הארי הבריטי, כך שאלכוהול בכמויות כנראה לא נשפך שם ואיש לא התפשט - אבל החבר'ה כן העבירו ערב של צחוק ובשרים על האש באחד המקומות המאובטחים ביותר במדינת ישראל, כזה שכבר ביקרו בו אנשים חשובים בהחלט. רק תחשבו על פרינס וויליאם מביא את החבר'ה לבית של מלכת אנגליה.


וואלה! סלבס מחכה להזמנה לאחת המסיבות של אבנר. היא מבטיחה להגיע בלבוש הולם שכולל יותר מבגד הגוף השגרתי בצבע טורקיז.


המכתב שהנשיא אובמה כתב לילדיו של נתניהו

הלו? ליהיא גרינר בקמפיין חדש ל-144

רכלו על המסיבה של אבנר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully