וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה במסיבה: אייל גולן מפריד בין אקסים

וואלה! סלבס

28.2.2013 / 0:02

אחרי חודשים בהם שררה אווירה לא נעימה בין הגרוש של אירית רחמים ואקס אחר, נפגשו השניים במסיבה - הרוחות התחממו והחגיגה הפכה לאלימה. לירון בסיס מכחיש את הדברים

למרות שוואלה! סלבס יותר בקטע של סכסוכים, מריבות, מכות וכל מה שביניהם, היא נאלצת לדווח הפעם על סולחה מעניינת במיוחד, בניצוחו של לא אחר מאשר אייל גולן.

הוא (1): לירון בסיס, כדורגלן והגרוש של אירית רחמים. הוא (2): אבי בן בסט, איש עסקים ידוע והאקס האחרון של אותה שורדת ומפיקת אירועים. החתול השחור עבר לאחר שבן בסט החל לצאת עם רחמים, אז הגרוש שלה, שלא ממש אהב את מערכת היחסים, הכריז חרם על החבר.

הכל הוביל לנתק בין השניים וכן לנתק בין מס' 2 לבין חברו הטוב באותה תקופה - אייל גולן, מה שהפך למביך יותר כיוון שהשניים גם מתגוררים באותה קומה של אותו מגדל יוקרה תל אביבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה סולחה. אייל, חיים, לירון ואבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועכשיו לעימות והסולחה: בסוף השבוע האחרון, הגיעו גולן ובסיס עם עומר אדם, חיים רביבו ועוד מספר חברים למסיבת קריוקי פרטית באחת הדירות במגדל. לאחר מספר רגעים הופיע בדירה גם בן בסט, שמיודד עם מי שערך את המסיבה. תחילה היו מבטים קרים, לאחר מכן צעקות ולבסוף מכות של ממש - האחד דחף את האחר, השני הגיב בחוזקה והרוחות התחממו. לבסוף, לקח גולן את המושכות לידיו ודאג להפריד בין הצמד. כן, בכח. בשלב מאוחר יותר, הוא אף היה אחראי לסולחה.

לא ברור אם בגלל האלכוהול שזרם כמו מים באירוע, או בשל העובדה שכולם אנשים בוגרים - כך או כך, לבסוף החליטו המסוכסכים להשלים האחד עם השני עם השלישי, ואף תיעדו עצמם ברגע של אושר.

מקורב שהיה במקום טען כי "כולם היו שיכורים. אבי הגיע עם עומר אדם. לירון קפץ עליו בהפתעה, ואז היה ניסיון להפריד ביניהם. זה נגמר בפנס בעין של בן בסט". אאוץ'.

לירון, יאללה סולחה?
"הכל טוב והעיקר שכולם שמחים."

אבי, יש סולחה?
"אין תגובה."


וואלה! סלבס עושה סולחה רק שמביאים את השמן עם הזקן מהמסעדה הגדולה שיכין חומוס. ובכמויות.


דוקו מאמא: מירי בוהדנה חוזרת לטלוויזיה

כבר נמאס: נטלי דדון וחמי בראל חזרו

רכלו על הסכסוך גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully