וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אובססיית הנעליים של נינט טייב

נועה רוזין

24.2.2013 / 14:15

מפיקי סדרת הדרמה החדשה, אליה לוהקו שני הכוכבים הגדולים, קיימו הרמת כוסית והקראה מיוחדת בהשתתפות השחקנים. אז, איזו אמונה טפלה לא מרפה מהזמרת? וואלה! סלבס חמסה

צילום מסך

הידד! עכשיו אפשר לקבל פיסה מהקאמבק המפואר של נינט טייב לעולם המשחק - בחסות תפקידה בסדרת הדרמה הטלוויזיונית של הוט, "זגורי אמפריה". ביום חמישי האחרון (21.2), התכנסו שלושת הכוכבים הגדולים: עוז זהבי, משה איבגי והרוקסטאר - הרימו כוסית חגיגית ובישרו באופן רשמי על השתתפותם בסדרה. האווירה החגיגית, הביאה אותם לכדי כך שיספקו עוד הצצה קטנה לפרויקט המסקרן.

זגורי. צילום מסך
חבורת "זגורי". נינט, משה ועוז/צילום מסך

הזמרת, שבמיוחד עבורה נתפרה הדמות האפלה - ליזי, אמרה כי בסדרה היא תעסוק בעיקר בכשפים. הוידוי הביא לכך שנינט תספק לראשונה הצצה לחשיבתה המסתורית כשזה קשור לאמונות טפלות. "כשאני שורכת את נעליי, אני חייבת קודם כל לנעול את נעל ימין, אחר כך את נעל שמאל. לשרוך בימין ולסיים בשמאל", סיפרה על הטקס המרשים.

זהבי, לעמותה, מסתפק ב"טפו טפו טפו"/ "חמסה חמסה חמסה", ואינו מאמין בכח העל טבעי הזה שלפיו פועלת הרוקסטאר. מלבד כוחות האופל, סיפרו הכוכבים על השכונה בה גדלו, כל אחד בנפרד. "הייתי ילד מלא אנרגיות. חזק וזריז. הייתי במרכז העניינים", אמר אבגי.

לעומת השחקן הותיק, ילדותו של זהבי היתה פחות אטרקטיבית. "הייתי שמנמן. לא הייתי בכושר. חוטף את הפיצוצים במגרש. שם את הידיים על השער ומקבל מלא כדורים לתחת". אאוץ'.


וואלה! סלבס תמיד מקשיבה לשיר "ג'ני מהבלוק" - וחושבת על האוהל בו התבגרה.


הרומן החדש של עוז זהבי ונינט טייב

כאוס בחג: צלמים VS בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully