וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי כובשת את איטליה בחולצה שקופה

וואלה! סלבס | צילום: Splash

13.2.2013 / 17:05

את יום האהבה תחגוג הטופמודל הרחק מהחבר הטרי, כאורחת הזוהרת של הפסטיבל המוזיקלי בסן רמו. אז מה עשתה כדי להתנחם? הרבה שופינג במילאנו. וואלה! סלבס מ-תנות

נראה שקופידון עשה את עבודתו כשגרם לבר רפאלי להתאהב לפני חודשים בודדים. אבל היא, לא מקיימת את הצד שלה בעסקה ומתעופפת לעבוד סביב העולם, במקום להתמקד בזמן המשותף עם בחיר לבה - עדי עזרא. גם את הבילוי הזוגי במסגרת וולנטיין דיי, יום האהבה הבינלאומי שיתקיים מחר (ה'), בר תפספס כיוון שהיא שוהה באיטליה הרחוקה, כאורחת של כבוד בפסטיבל סן רמו הידוע.

בר רפאלי. ספלאש
שקוף עלייך. בר/ספלאש

רפאלי, שהגיעה אתמול לארץ המגף כדי לקחת חלק בפסטיבל המוזיקלי האירופי שמתקיים זו השנה ה-62, לא הוזמנה כדי להופיע על הבמה (כי אפילו היא מודה שברבורים שכמותה לא יודעים לפזם) אלא כדי למשוך את הקהל.

ואיזו דרך טובה יותר ישנה כדי למשוך את תשומת הלב של הבנות והבנים, מאשר מסיבת עיתונאים כשהיא לובשת חולצה שקופה למהדרין? אפילו הפרחים שקיבלה, לא מסתירים את החזייה השובבה שמפציעה שם מתחת.

בר רפאלי. ספלאש
הפרחים לצה"ל?/ספלאש

רגע לפני שלקחה חלק במסיבת העיתונאים של הפסטיבל, הטופמודל עשתה סיבוב של שופינג במילאנו. אולי מדובר ברכישות שיעזרו לה להתגבר על העובדה שהיא בלי עזרא, או שהיא דווקא רכשה לבויפרנד מתנות לוהטות היישר מארץ הפסטה - כך או כך, את הקניות עם חברתה המקומית ולנטינה מיצ'טי, שימחו אותה עד שהחליטה לפרגן לצלמים ברחוב בחיוך. פאן.


וואלה! סלבס עוד לא ביקרה באיטליה, אבל שמעה שהיא מאוד תאהב את מגדל פיזה. בעיקר כי הוא עקום ממש כמותה.


בדרך לג'ים: בר רפאלי לובשת טייץ צמוד במיוחד

באים בזוג: בר רפאלי ודודי בלסר בתחתונים

אהבתם את בר באיטליה? רכלו על זה בפייסבוק

בר רפאלי. ספלאש
יפה לי הז'קט?/ספלאש
בר רפאלי. ספלאש
קנית לעדי מתנה?/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully