וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנה יוסף וציון ברוך תחת מתקפת גזענות

וואלה! סלבס

13.2.2013 / 14:24

הזוג המוזר של הביצה המקומית ספג מבול של תגובות זועמות ממעריצים ברשתות החברתיות, על רקע המוצא המוסלמי של יוצאת האח הגדול. היא, לא חששה להגיב. וואלה! סלבס שלום עולמי

האם הזוגיות המדוברת של ציון ברוך ויאנה יוסף מעצבנת את המעריצים הצמודים? בימים האחרונים סופגים השניים שלל תגובות זועמות מהטוקבקיסטים ברשתות החברתיות, שכנראה פחות מרוצים מהזיווג. כל כך לא מרוצים עד שאפילו הביעו את דעתם השלילית על תמונות משותפות של ברוך ויוסף, באופן בוטה וגזעני למדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת התמונות שעוררו את המהומה. ציון ברוך ויאנה יוסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקרה האחרון החל אתמול (ג'), כשהקומיקאי העלה לחשבון האינסטגרם שלו צילום משותף של השניים, כשהוסיף בכיתוב "תודה לאלוהים". זה, ככל הנראה, גרם לכעס בקרב לא מעט מגיבים שלא ראו בעין יפה את עירבו של אלוהים בזוגיות המתהווה - וכתבו שיוסף בכלל מוסלמית, ושהשילוב של השניים אסור. מיותר לציין שהיו גם תגובות בעד הזוג, שטענו שלא משנה הדת-גזע-ומין, כל עוד כולם מאושרים כמובן.

מעריציו של ברוך אולי מודעים לכך, אבל לא ברור אם שאר בני ישראל זוכרים את פרט המידע הבא - יוסף עדיין לא כשרה על פי ההלכה היהודית, כיוון שאמה חצי מוסלמית וחצי נוצריה. יאנה, שהתחנכה בבית ספר מסורתי וגילתה על הייחוס הדתי רק במהלך התקופה שבה עשתה שירות לאומי, נמצאת בתהליך גיור עוד מאז שהשתתפה בתוכנית הריאליטי שחשפה אותה לעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאנה מפרגנת למעריץ מפרגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שציון כתב רק "וואו זה היה מרגש מאוד" אחרי שקרא את דבריהם של תומכיו, יאנה פרסמה היום תגובה לדברים הקשים שנאמרו עליה, בדרך מתוחכמת. הגברת צילמה תגובה אוהדת ארוכה במיוחד של אחד ממעריציה הנאמנים, שבה נכתב, כי התגובות שפורסמו הן "פוסטים גזעניים וחשוכים של בני בליעל מתועבים... שמחת הגוף שציאנה (ציון ויאנה) משדרים, מגרשים ויגרשו גם להבא את החושך".

יוסף, שכנראה התלהבה מהתגובה, הוסיפה ש"מחמם את הלב כל פעם מחדש. עוקבת... אוהבת". כן, היא אוהבת. מעניין מה יהיה למלעיזים לומר על זה.


וואלה! סלבס סובלת מהצקות ודברי נאצה בכל בוקר מחדש. זה התוכי המדבר שלה, פוקי, שממטיר עליה גשם של גידופים בשעת הזריחה.


ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי מבלים עם בנות הזוג

תמונות בלעדיות: ציון ברוך ברוך ויאנה יוסף מאוהבים

גזענות או סתם נקמנות? רכלו על זה גם בפסייבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully