וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ביונסה סקסית בהלבשה תחתונה

שירות וואלה! סלבס

12.2.2013 / 11:26

מי שאמר שאופנה וסט לנז'רי לוהט לא הולכים יחד, לא ראה את התמונות המעוררות של בי במגזין "ווג". בפנים: פטפוטים על מה שהיא הכי אוהבת לקרוא ברשת. וואלה! סלבס שטיח פרסי

אחרי שחשפה או לא חשפה פטמה במהלך ההופעה המחשמלת בסופרבול וכבשה את העולם פעם נוספת, ביונסה מתפנה להסיר את הבגדים שוב - והפעם עבור התנ"ך החודשי של עולם האופנה, המגזין Vogue. האני בי, מפטפטת בראיון שער פלוס תמונות לוהטות על החיים עם הראפר ג'יי זי ובתם בת השנה בלו אייבי, ואפילו מגלה איך היא אוהבת לצרוך את הרכילות שלה. רמז: זה מאוד דומה למה שאתם עושים ממש עכשיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפתחת. ביונסה במראה ביתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמרת שלא מזמן הכריזה על סיבוב הופעות עולמי חדש, השוויצה בגזרה בוטילישסית, ואז בחרה לדבר על השמועות על עצמה שהיא קוראת באתרי האינטרנט השונים, כאלה שעוסקים בסלבס נוצצים. "אני לא קוראת את התגובות על עצמי, אסור לגלול למטה!", היא צוחקת, "אחרת בהחלט תצפה לפגיעה ברגשות שלך", סיפרה תוך כדי שהיא מתעטפת בחלוק-חזייה-תחתונים שמזכירים שטיח צבעוני.

עוד גילתה בראיון לגיליון ה"כוח" השנתי של המגזין ווג, שאחרי הלידה הבינה כמה כוח יש לה על גופה הלוהט, כמו לכל אישה אחרת. "כשחוויתי צירים, במהלך הלידה, ראיתי בדמיון את הילדה שלי דוחפת דלת מאוד כבדה", גילתה, "ילד מאוד קטן עושה את כל העבודה, אז לא יכולתי להתמקד בכאב שהרגשתי". טוב, ייתכן שמדובר בהשפעת האפידורל, לא?


וואלה! סלבס היתה שמחה לדחוף את ביונסה מול הצלמים. לא אכפת לה מהמכות שתקבל מהמאבטחים, לפחות תהיה להן תמונה משותפת.


לא הספיק לכם? ביונסה חושפת הכל על שער מגזין

צפו, רססו ולמדו: כך תריחו כמו האני בי

רכלו על סט ההלבשה התחתונה גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully