וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוז זהבי השפיל את הילד שלי"

וואלה! סלבס

21.1.2013 / 0:00

בטיסה שחזרה לישראל, ביקש אחד הנוסעים מהשחקן המפורסם שיצטלם עם בנו בן החמש. בתגובה, זהבי נפנף בידו וסינן לעברו "כולה עוד ילד בן שלוש" מעליב. וואלה! סלבס עלה לה

רק לפני מספר שבועות פורסם תחקיר נוקב וחושפני על ההתנהגות היהירה והלא כל כך נעימה של השחקן עוז זהבי, שבו סיפרו אנשי מקצוע על האופן המזלזל בו מתייחס אליהם השחקן - והנה אתמול (א'), פרסם בחור אלמוני סטטוס פייסבוק שמאשש את הטענות כלפי הכוכב הצעיר.

עוז זהבי. אביב חופי
בלי חתימות. עוז זהבי/אביב חופי

על פי דבריו של האיש, דניאל שמחי, הוא וילדו בן ה-5 עלו על טיסה שחזרה מגרמניה לישראל, עליה היה גם השחקן. אחרי שירדו מהמטוס, ניגש האב לזהבי וביקש ממנו בנימוס שיצטלם עם בנו, שמעריץ אותו לדבריו. זהבי בתגובה, נפנפף בידו וסינן מבין שפתיו - "כולה עוד ילד בן שלוש", כשהוא ממשיך ללכת. האב הפגוע לא ויתר והחליט לשתף בכאבו את חבריו בפייסבוק.

"במקרה פגשתי היום את עוז זהבי על טיסה מברלין ביחד עם בני בכורי בן החמש וחצי (בני מעריץ את עוז זהבי ושר ללא הרף את שירי הפסטיגל בהם הוא הופיע)", כתב האב, "ביציאה מהטיסה ביקשתי מעוז בצורה מנומסת האם אפשר לצלם אותו ביחד עם הילד, למשמע שאלתי ה'חצופה', הגיב עוז בתנועת יד מבטלת ומזלזלת ועוד הוסיף "כולה ילד בן 3...".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מכבד את זכותו של כל אדם לפרטיות ואולם אומן שמופיע בפני ילדים, אמור לצפות את ההערצה הטוטאלית של ילדים, במיוחד בגלאים צעירים, ולנסות להגיב בצורה מנומסת ופחות משפילה. קצת חומר למחשבה לכל מי שההצלחה עולה לו לראש".

לדבריו של האב, בנו נפגע ולא הבין מדוע הכוכב מתעלם, למרות שהמתין בסבלנות שיתפנה ולא הציק לו. "עוז לא ספר אותנו. הוא ניפנף אותנו בתנועת ביטול כזו, כאילו הוא מגרש יתוש", סיפר שמחי לוואלה! סלבס. "הבן שלי ממש נעלב. הסברתי לו שזה קרה רק כי עוז נורא מיהר ולא מדובר במשהו אישי נגדנו. כל הטיסה הוא רק חיכה לרגע שיצטלם איתו".

סוכנו של זהבי, בועז בן ציון, מסר בתגובה (יש לקרוא אותה בציניות מוחלטת): "דווקא חברת התעופה התקשרה להודות לנו על כך שעוז הצטלם עם כל נוסעי המטוס. יכול להיות שנוסע של חברה אחרת התמרמר". משעשע.


לידיעת עוז זהבי: וואלה! סלבס ביקשה פעם חתימה מדודו זר והוא נפנף אותה. תראה איפה הוא היום.


עוז זהבי מוריד חולצה

מסתמן: עוז זהבי ישתתף בסדרה היקרה בישראל

זהבי הפך לאדם מגעיל? רכלו על כך בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • עוז זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully