וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גבסו מגיב לשמועות על נטיותיו המיניות

וואלה! סלבס

18.7.2013 / 12:10

בעבר שמעתם רמזים, אבל עכשיו כבר מותר לספר: שי גבסו לא רק התגרש מאשתו והוריד את הכיפה, אלא גם שכב עם גברים ואף התנסה בסמים. וואלה! סלבס פרועה

שי גבסו, אחד הזמרים הלוהטים בעשור האחרון, התרחק בתקופה האחרונה משני דברים - אשתו, שממנה התגרש, והקהילה הדתית, אחרי שחזר בשאלה. אבל החשיפה הבאה שלו עשויה להפתיע גם אתכם. זוכרים שוואלה! סלבס סיפרה לכם ראשונה (לפני מספר חודשים) על זמר מפורסם שחובב גם גברים? כעת מותר לספר שמדובר בגבסו, שהחליט להתוודות על כך בראיון שהעניק למגזין "7 לילות" של ידיעות אחרונות, שיתפרסם בסוף השבוע הקרוב.

שי גבסו. יותם רונן
ניסה הכל. שי גבסו/יותם רונן

"אני מודע לשמועות בעניין ההעדפות המיניות שלי, "אמר הזמר, "אומר רק שהייתי עם כולם", עוד הוסיף גבסו, "אני לא מאמין להגדרות במיניות, לקביעה שאתה כזה או כזה". כנשאל הזמר לגבי זוגיות, טען כי בימים אלו הוא לא מנהל מערכת יחסים.

אך לא רק לגבי העדפותיו המיניות דיבר הזמר, אלא גם על התנסויותיו עם סמים. כנשאל האם ניסה סמים, ענה, "כן בטח, מספיק. היום אני נגד, למרות שאני חושב שזה מדהים. אומרים שזה לא טוב, אז לא יכולתי לקחת סיכון, לעשות על עצמי ניסוי". בנוסף, אמר הזמר, "די עם הצביעות בעניין הקנביס. מה ההבדל מאלכוהול? זה דבר שהוא מהטבע".


וואלה! סלבס גם ניסתה הכל מהכל. אפילו ליטוף בעלי חיים.


שי גבסו כובש את ספרד

גבסו מפרגן לנתן גושן

הייתם יוצאים עם גבסו? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שי גבסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully