וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה נחשון התחתנה בחשאי

וואלה! סלבס

3.1.2013 / 12:38

פרסום ראשון: בשקט בשקט, בלי שאף אחד ידע, הילה נחשון ובן זוגה אייל חסיד התחתנו אחרי כשנה וחצי של זוגיות, בטקס שנערך בבית פרטי מול קומץ חברים. וואלה! סלבס כלולה

רגע לפני שהיא יולדת את ילדם המשותף, החליטה הילה נחשון שהיא חייבת לעשות את זה ראוי, כך שהיום (ה') בבוקר, נישאה המנחה שנמצאת בהריון מתקדם, לבן זוגה בשנה וחצי האחרונות - איש העסקים והמסעדן אייל חסיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברוק! הילה נחשון ואייל חסיד לפני ההריון/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי מקורבים לשניים, מסיבת החתונה נערכה בביתם הפרטי של חברים של הזוג, תחת מעטה סודיות מוחלט, רגע אחרי שעשו את זה רשמי כדת וכדין ברבנות שבשפיים. באירוע המצומצם נכחו רק מספר קרובי משפחה וחברים מאוד טובים של השניים, על מנת שדבר האירוע לא ידלוף לתקשורת. לא ממש עבד, הא?

כזכור, עבור נחשון זו אינה הפעם הראשונה. בשנת 2004 נישאה הדוגמנית-מגישה לכדורגלן אסי דומב, ממנו התגרשה אחרי כשנתיים של נישואים וסדרת דוקו אחת שיצרה על חייה - "נשות הכדורגלנים".

לאחר הגירושין המתוקשרים, ניהלה הבלונדה מערכת יחסים עם הדוגמן יונתן כהן, כשהשניים אף הביאו בת משותפת לעולם העונה לשם נינה. לפני כשנה, החליטו השניים לפרק את המשפחה, אחרי ארבע שנות זוגיות דביקה. היום כאמור, היא התקדמה הלאה.


וואלה! סלבס נישאה בעבר בחשאי לכמה גברים ששילמו לה, בהם הלורד סנדוויץ'. פלא שהיא שמנה כל כך?


שיר עצוב: מיכל שפירא ויואב שוורד נפרדו

גאולה אבן וגדעון סער צמודים בהופעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully