וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של בר רפאלי

וואלה! סלבס

26.12.2012 / 22:45

בשורה מצערת לכל המחזרים: הטופמודל הישראלית יוצאת בשבועות האחרונים עם איש העסקים עדי עזרא. כן, אותו אחד שיצא בעבר עם נטלי דדון ומרינה קבישר. וואלה! סלבס טרייד אין

תודו שגם אתם תהיתם מה קורה עם חיי הזוגיות של הדוגמנית הכי מפורסמת בישראל - בר רפאלי. אז הנה עכשיו, לפני כולם, וואלה! סלבס מביאה לכם את הפרטים על מי שהצליח לכבוש את לבה של הדוגמנית ההורסת.

העיתון 'ישראל היום' מפרסם היום, כי הטופמודל הישראלית יוצאת בשבועות האחרונים עם איש העסקים ויושב ראש קבוצת נטו, עדי עזרא. עזרא ורפאלי, כך על פי המקורבים, יוצאים כבר כחודש ימים, במהלכם הרבה עזרא לבקר את ברבור מאחורי הקלעים של ההצגה בה כיכבה בחנוכה. השניים אף יצאו לא מעט למסעדות יוקרה, כיאה למעמדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוהבת. בר והחבר החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי ששמו של עזרא מצלצל לו מוכר, זה כנראה משום שהבחור אוהב להתחבר לנשים מפורסמות. בעבר הוא ניהל מערכות יחסים עם מורן אייזנשטיין ועם הדוגמנית מרינה קבישר. לפני כשנה שולב במדורי הרכילות בזכות הקשר שלו לדוגמנית נטלי דדון, איתה יצא כמה חודשים וממנה נפרד במרץ 2011.

אצל ברבור המצב קצת יותר מזהיר - אחרי שיצאה עם השחקן ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו, נקשר שמה של הדוגמנית באיש העסקים דיוויד פישר, שיצא גם הוא עם קבישר.


וואלה! סלבס מורידה את הדגל לחצי התורן, נכנסת לדיכאון קליני, חוזרת למטבח לאכול כל מה שיש שם, ובוכה על כך שבר שוב דחתה אותה.


באיטליה היא לבד: בר רפאלי מתרסקת בשלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully