וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרים בכיף: אסף הרץ ועמית פרקש שוכרים דירה יחד

וואלה! סלבס

1.1.2013 / 0:29

צמד השחקנים הצעירים לקחו את הקשר הרומנטי שלהם צעד אחד קדימה - כשעברו לדירה משותפת, מחוץ לתל אביב. רוצים לגלות איפה הם מארחים חברים? וואלה! סלבס לא שכנה

חצי שנה של זוגיות הספיקה לזוג האוהבים הצעירים, עמית פרקש ואסף הרץ, כדי להחליט שהם רוצים לגור תחת קורת גג אחת. השניים, שהחלו לצאת בקיץ האחרון אחרי בילוי של שעות ארוכות על סט "רוקדים עם כוכבים", עברו בשבוע שעבר לדירה משותפת בפרברים - הרחק מכל ההמולה של העיר הגדולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחוץ לעיר הגדולה. אסף הרץ ועמית פרקש/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן נרגע ממופעי החנוכה האחרונים וארז את חפציו, השחקנית-זמרת הביאה מעט טאץ' נשי מלטף, וכך שניהם חולקים כבר כמה ימים בית משותף ברמת השרון השקטה. מעניין מי מהם אחראי על החשבונות ומי מוריד את הזבל הנוצץ שלהם.

מאז שהפכו לבני זוג נאים, הרץ את פרקש הספיקו לעשות חיים. אם בטיסה לחופשה מפנקת בניו יורק הרחוקה, או באימוני כושר שבהם מזיעים השניים עד לא ידע. עכשיו, הם יכולים לראות טלוויזיה עד השעות הקטנות של הלילה יחדיו, לאמץ חתול בשם "מוזס" ואפילו לעשות כביסה משותפת. רק שיפרידו בין הצבעונית ללבנה, חשוב.


היחיד שהסכים להיכנס ולחיות בבית משותף עם וואלה! סלבס היה שוקי, חמוס הפרא האינדונזי . גם זה היה לכמה שבועות בלבד, אחרי שעשה עלייה בשנת 2004.


לוהט: אסף הרץ מזיע באימון כושר

עמית פרקש כלואה בכלוב זהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully