וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת העבודה של איילת זורר

וואלה! סלבס

23.12.2012 / 1:23

הישראלית הכי מצליחה בהוליווד לא תיארה לעצמה שדווקא ביום הצילומים השקט שתוכנן לה, היא תיפצע ותעצור את העבודה על הסט למשך שעה שלמה. וואלה! סלבס אחות רחמניה

בהוליווד זה לא היה קורה: איילת זורר כבר רגילה להצטלם בלוקיישנים פחות נעימים. אחרי הכל הישראלית הכי מצליחה באל.איי כבר כיכבה בסרטים כמו "מלאכים ושדים" ו"סופרמן: איש הפלדה", אבל דווקא כאן, במהלך צילומים ל"גולברי", היא נפצעה.

זורר, שקפצה לארץ הקודש בכדי לצלם את הקטלוג החדש של רשת האופנה המקומית וניצלה את הזמן ביעילות כשעשתה גיחה לשבוע האופנה, הגיעה ביום שלישי האחרון לסט הצילומים על מנת לחייך ולדפוק פוזות למצלמה.

הכל היה טוב ויפה עד שבהפסקה התהלכה זורר בסטודיו כשלפתע בום טראח (#@*%#&), זורר מצאה את עצמה על הרצפה כשהיא מתרגלת פרצוף המום וכאבים באזור גב. הבנתם נכון, ההוליוודית החליקה על גבה ובמשך דקות ארוכות לא יכלה לזוז. אאוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כואב לך מאמי? איילת זורר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצוות שהיה במקום אמנם מיהר לסיע לה, אך לאחר שהבינו כי המצב עלול להיות קצת יותר מסובך, הזעיקו למקום איש מקצוע שטיפל באיילת המסכנה - והרגיע אותה שלא קרה כלום והיא יכולה לחזור לעבודה כרגיל.

דניאלה רייבנבך, דוברת גולברי, מסרה בתגובה: "אכן זורר החליקה על סט הצילומים וטופלה מידית על ידי איש מקצוע. מיד לאחר הבדיקות ולאחר שהרופא מסר כי הכל בסדר, איילת התעקשה להמשיך ביום הצילומים ואמרה כי ההצגה חייבת להימשך".


בפעם האחרונה שוואלה! סלבס נפלה על הגב, הזמינו מנוף שיעזור לה לקום. ברצינות.


איילת זורר תככב לצידו של קיפר סאתרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully