וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכלב שהשתין לדלית זריהן בתיק?

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

13.12.2012 / 14:36

לא מדובר בתחילתה של בדיחה: במהלך יום הצילומים החליטה האישה והפוני לאמץ כלב, אלא שאז היא שינתה את דעתה. רוצים לדעת למה? וואלה! סלבס המריח הוא המסריח

נראה שהפתגם "הכלב הוא חברו הטוב של האדם", לא ממש תופס על דלית זריהן. האישה והפוני המפורסם הגיעה אתמול (ד') לסטודיו על מנת להצטלם לקמפיין האופנה של חברת GRIP, וגילתה על הסט כי מי שיצטלם לצידה הם חבורת כלבים חמודים מעמותת 'תנו לחיות לחיות'.

זריהן, חובבת חיות גדולה, התאהבה באחד הכלבים על הסט והחליטה לאמץ אותו. לאחר שקיבלה הסברים על הכלב וחתמה על המסמכים המתאימים, החליטה זריהן לשחק אותה פריס הילטון והכניסה את הכלב לתיקה.

דלית זריהן. ברק פכטר
מי משתין עלייך? דלית/ברק פכטר

אבל מה, דלית המתוקה שכחה שהכלבה של הילטון עברה סדרת חינוך ואילוף של טובי המאלפים בעולם, שמא לא יטיל את מימיו במקומות אסורים. לעומתה, את הכלבלב שאימצה זריהן, לא ממש עניין התיק היוקרתי של כוכבת הריאליטי והוא החליט להשתין בתוכו, למרבה הזעזוע שלה.

אם עדיין לא הצלחתם להבין, דלית ההמומה החליטה שהיא לא בנויה לתאונות שכאלו, ושעם כל הכבוד לכלב המתוק, היא לא עשירה כמו הילטון, כך שלא יכולה להרשות לכלב שלה להרוס לה את התיקים - והחליטה להחזיר אותו באופן מיידי. אופס.


גם לוואלה! סלבס זה קרה. אחרי שהיא השתינה על החבר שלה.


הקמפיין המפתיע של דלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully