וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודה שבאת: אלאניס מוריסט בארץ

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

1.12.2012 / 20:24

הזמרת הקנדית נחתה בישראל לפני מספר שעות כדי להופיע בפניכם, זאת למרות החששות שתבטל בעקבות איומים שקיבלה. רוצים לדעת מה הדרישות שלה? כנסו. וואלה! סלבס נוסטלגיה

אלאניס מוריסט, אחת הזמרות היותר מצליחות בשנות ה-90, נחתה ממש לפני מספר שעות (ש') בנמל התעופה בן גוריון, כשהיא מלווה בבעלה, בנה, אנשי הצוות שלה וגם כמה שומרי ראש בשביל הפאסון.

אלאניס מוריסט. ניר פקין
ייאא צלמים/ניר פקין

מוריסט, שהקדימה את ההגעה שלה לארץ הקודש, נסעה מיד למלון דן בתל אביב, כשבין הבילויים בלוח הזמנים הצפוף שלה מתוכנן גם ביקור במקומות הקדושים שבעיר ירושלים. מטרת הביקור, כמובן: הופעה בהיכל נוקיה, שתתקיים ביום שני הקרוב. ואל תטרחו לברר אם נשארו מקומות פנויים, כי כל הכרטיסים אזלו.

אלאניס מוריסט. ניר פקין
וולקם טו יזראל/ניר פקין

זוכת שבעת פרסי הגראמי, החליטה להגיע לישראל למרות הקריאות שקיבלה מארגונים פרו-פלסטינים לבטל את ההופעה, בעקבות המצב ברצועת עזה. החששות הכבדים התבדו, כשאלאניס לא ביטלה ואף החליטה להקדים את הביקור על מנת לטייל בישראל.

אלאניס מוריסט. ניר פקין
דיס איז מיי בייבי/ניר פקין

אם חשבתם שהיא הגיעה בלי רשימת דרישות, טעיתם ובגדול. כיאה לכוכבת במעמדה, תתארח מוריסט בסוויטה הנשיאותית, בה התארחו בעבר אושיות כמו מדונה וסולן להקת U2 בונו. פירות, תה צמחים נטול קפאין, יחד עם בקבוקי מים של אוויאן וסן פלגרינו, היו רק חלק מהבקשות של הזמרת. בנוסף, היא גם דרשה שהתפריט שלה ושל הצוות שלה יהיה טבעוני, מאחר והיא לא מאמינה במזון מן החי. נו שוין, שתהנה.


וואלה! סלבס שקלה להוציא את חולצת הפלנל שרכשה בשנת 96' מהנפתלין, אבל גילתה שהיא קצת קטנה עליה. בארבע מידות פלוס.


OMG: קריאות לביטול ההופעה של אלאניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully