וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנות של דמי מור מתחננות שתתגרש מאשטון

שירות וואלה! סלבס

28.11.2012 / 11:08

פיצול הכוחות האינסופי של השחקנית מבן זוגה לשעבר, אשטון קוצ'ר, הופך רע מרגע לרגע. כעת מתברר שבנותיה של מור מתחננות בפניה שתמשיך הלאה. וואלה! סלבס די כבר

תהליכי פרידה בהוליווד הם לא דבר כל כך קל, תשאלו את דמי מור, שמאז שהפרידה כוחות מבן זוגה לשעבר, אשטון קוצ'ר, לא מצליחה להתנער מחלקיקי לבה השבור. כן, המצב עד כדי כך חמור שדיווחים שונים מעבר לים מגלים כי הכוכבת כבר עברה סוג של התמוטטות עצבים, בעוד שקוצ'ר, כידוע, פצח במערכת יחסים מתוקשרת עם הקולגה ל"מופע שנות ה-70", מילה קוניס.

אשטון קוצ'ר, דמי מור. Stephen Lovekin/Staff, GettyImages
מור, לפני שאיבדה את זה/GettyImages, Stephen Lovekin/Staff

אם המצב לא מספיק גרוע, עכשיו מקורבים חושפים שבנותיה של מור, מפצירות באמן לחתוך בבשר, ולהגיש בקשה לגט, אחרי יותר משנה של תסכול, שבעיקר הופנה לבנותיה, ששמרו על קשר עם הבעל לשעבר. כזכור, השניים טרם הפכו את פרידתם לפורמלית והתגרשו, ככל הנראה עקב ענייני מזומנים. כעת, כשהמצב נעשה כמעט בלתי נסבל עבור שלוש הילדות, ולא נותרה להן ברירה אלא לפעול ולדחוק באימן לעשות את הצעד הקשה.

"הן אוהבות את אמא שלהן, אך רוצות שהיא תפסיק לדבר על אשטון", סיפר מקורב לבנות, "דמי פשוט לא יכולה לוותר עליו למרות שאשטון כבר עבר הלאה, ובנותיה לא חושבות שזה בריא או מועיל לה, הן מתחננות בפניה שתתגבר עליו, ותמשיך הלאה עם החיים שלה".

רק לפני זמן מה דווח שמור וקוצ'ר נמצאים במאבק כספי, שעלול בסופו של דבר להתנהל בבית המשפט אם אלו לא יפתרו את המחלוקת הכלכלית באמצעות עורכי הדין ששכרו. אלא שהדרמה כולה קיבלה לאחרונה תפנית מעניינת, והגיעה לנקודה בה השחקן מוכן להיכנע לכל דרישותיה של מור, רק על מנת שיוכלו להגיע להסדר – אבל היא, ככל הנראה, אוחזת בציפורניה בשאריות שהשאיר לה.

גם וואלה! סלבס לא יכולה שלא לאחוז בציפורניים במגש הפיצה שקיבלה הבוקר.


דמי מור ואשטון קוצ'ר נלחמים על הכסף

הקרייסס החדש בחייה של דמי מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully