וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין המפתיע של זוכת "היפה והחנון"

וואלה! סלבס

26.11.2012 / 12:22

דלית זריהן, הזוכה הגדולה בגמר הגדול של "היפה והחנון 3", מנצלת את רגעי התהילה הקצרים של כל פליט ריאליטי, ותצטלם לקמפיין הבא של רשת אופנה. וואלה! סלבס פרזנטורית

רק לפני חודשים ספורים, אחרי עונה די סוערת של "היפה והחנון", עמדה דלית זריהן לצד בן זוגה בתכנית, שחר באומל, ויחד הוכרזו כזוכים הגדולים של העונה השלישית. כידוע, 15 דקות התהילה של כל פליט ריאליטי, תופר או תתארך על ידי השקות, קמפיינים וכו' (תשאלו את ליהיא גרינר). האישה והפוני, כמובן, לא תתן לזמן הקצר לחלוף, ולכן זריהן הסכימה להצעה שקיבלה מרשת האופנה, "גריפ".

דלית זריהן. אביב חופי
בר רפאלי, אל תביטי לאחור. דלית זריהן/אביב חופי

לאחר שהצטרפה לשאר מיוצגיי יריב נתי, וכיכבה בקטלוג של חברת האופנה הספרדית BESO, קוטפת זריהן את התפקיד הנחשק של מובילת הקמפיין הארצי של "גריפ". על זה כמובן, תתוגמל בהתאם, ותשלשל לכיסה כ-100 אלף ש"ח.

וואלה! סלבס הצליחה להשיג את הסוכן העסוק בצבא הריאליטי המטופח שלו, שאמר: "גריפ היא רשת הלבשה מעודכנת וגדולה, ואנחנו מברכים ושמחים על שיתוף הפעולה!" .


גם וואלה! סלבס קיבלה להשתתפות בקמפיין אופנה מוכר, אך לא הצליחה לדחות את ההצעה המפתה של רשת מזון מוכרת, בה תוכל לבלוס מתי שרק תרצה, למשך שארית חייה.


הו, האימה: שחר מהיפה והחנון מסיר שיער

"היפה והחנון 3": למי מותר להיות טיפשה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully