וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקינג: יוסי בובליל פורש מהפוליטיקה

וואלה! סלבס

26.11.2012 / 9:08

זוכרים שלפני כשבועיים האבא הכי מפורסם שיצא מבית "האח הגדול" הצטרף בקול תרועה למפלגת כלכלה המתגבשת? עכשיו, הוא החליט שבעצם לא ירוץ איתם לכנסת. וואלה! סלבס פתק שחור

הנה מישהו שכנראה לא תראו בכנסת הבאה: יוסי בובליל הודיע הבוקר (ב') על פרישתו ממפלגת "כלכלה" המתגבשת, קצת יותר משבועיים אחרי שהכריז שהצטרף לרשימה שלה. בובליל, אחד המתמודדים הבולטים בעונה הראשונה של "האח הגדול", החליט מוקדם יותר החודש לחבור ליו"ר המפלגה דניאל גולדשטיין, אך בסוף השבוע האחרון החליט שלא לרוץ איתו בבחירות הקרובות. הסיבה הרשמית: מקום לא ריאלי ברשימה, והעובדה כי לא שריינו לו את המקום השני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא. בובליל לפני כשבועיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נראה לי שהם רוצים שהכל ישאר במשפחה, כי מדובר במפלגה של שני אחים שלא מוותרים על מקום ברשימה", אמר בובליל לוואלה! סלבס. "אני במקום לא ריאלי, אז אין טעם שאמשוך להם את כל הקמפיין ובסוף אשאר בחוץ. הרי זו מפלגה חדשה". בובליל, כזכור, יודע איך זה להגיע למקום השני, אחרי שהפסיד בגמר העונה הראשונה של הריאליטי לשפרה קורנפלד.

"העמדתי אותם במקום והודעתי להם שאו שידרגו אותי במקום שני או שאני פורש", משחזר בובליל את המהלך הפוליטי. "בזה הסתיימה החתונה איתם. אם הליכוד יבוא ויציע לי לשריין את המקום ה-20 יהיה על מה לדבר, אני לא רוצה לעבוד קשה ובסוף לא לשבת בכנסת".

רגע, אז למי תצביע?

"אני אדם פתוח. כל המפלגות דומות, אז אחליט למי אצביע בקרוב".


וואלה! סלבס היתה שמחה לשבת בכנסת, סיפרו לה שהמושבים שם יתאימו בול לישבנה העצום.


תיזהרו ממנו: יוסי בובליל עוד עלול להיכנס לכנסת - והאשמה תהיה שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully