וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן תגובה: אמא של בר רפאלי משיבה אש

וואלה! סלבס

19.11.2012 / 16:58

אחרי הסערה שעורר הציוץ של הבת שלה, החליטה ציפי רפאלי שנמאס לה לשתוק והגיבה לכתבת מעריב לשעבר שפרסמה סטטוס על בר. וואלה! סלבס מלחמה וירטואלית

נראה שהציוץ התמים של בר רפאלי לא מפסיק לעורר סערה ברשת. אחרי שעוררה את זעמם של אין ספור טוקבקיסטים, ואף זכתה לסטטוס מיואב "הצל" אליאסי, עכשיו החליטה הגברת ציפי לוין רפאלי, שמתפקדת גם כאמא וגם כסוכנת של הדוגמנית, להשיב אש.

מי שזכתה להרגיש את נחת זרועה של המאמא רפאלי, היא הרכילאית הידועה וחסרת הרסן, ליאורה גולדנברג שטרן, שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את הסטטוס הבא: "בר רפאלי, התובעת הסדרתית שלי, מקווה ששני הצדדים, שלהם את כל כך דואגת, יחרימו את כל מה שאת מקמפנת. לכי לעזה. תעשי שם שירות לאומי. בצה?ל לא שירתת. מי שמך???... ממליצה לכל האמהות והאבות לחשוב פעמיים אם לשלוח את הילדים שלהם ל?סינדרלה?. בעזה ישמחו לראות אותך. את הרי דואגת להם. לכי להיות הומאנית שם!!!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרב חתולות. לוין רפאלי VS גולדנברג שטרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוין רפאלי החליטה שהגיעו מים עד נפש והשיבה לה: "אני מכה על חטא...שכחתי להשתתף בצערך על פיטורייך לאלתר מעבודתך כרכילאית הלאומית במעריב...אגב, מחפשים נערת מים לסינדרלה, רוצה המלצה? אשמח לנסות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתונאית לא נשארה חייבת, וענתה: "ציפי היקרה, אכן פוטרתי אבל הסירי דאגה מליבך. מצאתי עבודה, אני מתפרנסת בכבוד. הבת שלי לומדת וחיה על חשבוני ולא ההיפך".

אם חשבתם שכאן נגמרה המלחמה, טעיתם. לוין רפאלי המשיכה: "חחח חמודה! ליבי ליבי עליך, היזהרי מקמטי קינאה גם כך היופי הוא לא הצד החזק שלך. שלא לדבר על 'טוב הלב' שמעולם לא ניחנת בו. ראש אגב הוא לא רק לצמח שיער, הוא מקום לשכל בינה ותבונה שמעולם לא היו הצד החזק שלך".


וואלה! סלבס מנהלת את המלחמות שלה רק בחדר המיטות.


צפו: נעה תשבי נואמת למען ישראל בלוס אנג'לס

סכסוך חדש בתעשייה: הצל נגד בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully