וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמעת בכורה: הסינגל הראשון של אביבית בר זוהר

וואלה! סלבס

13.11.2012 / 15:00

אחרי שנחשפה על ידי מצלמות, וחיזקה את הריפיוטיישן של פליטי הריאליטי ככלל - משחררת בר זוהר סינגל ראשון, עליו עמלה עם דיג'יי מקומי. כן, מדובר בקאלט. וואלה! סלבס רננה

ההשערה שאביבית בר זוהר כבר מיצתה את מירב הפוטנציאל שלה היא בסך הכל טעות מרה: מלבד צווחות, דמעות וזיעה, אותן פיזרה בוולגריות בבית הג'אנקי של "האח הגדול", טיפוח ריסים מסיבי, צילומי קליפ סלולר לרינגטון מזרחי בפוטנציה, ומאבק תמידי בקרדשיאן המקומית, ליהיא גרינר: פורצת כעת פליטת הריאליטי עם רימיקס חדש בשם "Money Man Diamonds", עליו עבדה עם הדיג'יי רוני מלר.

ככל הנראה, הסינגל עם הביטים שתובלו במבטא ישראלי, יזכה לשיתוף ויראלי עליו מנצחי הרשת יכולים רק לפנטז. כן, מדובר בלהיט, שעלול התחרות, לפחות באופן יחסי, בדיאמונדז של ריהאנה. יהלום מנצנץ, תוצרת ה-עמחה, ומקור גאווה לכל צרכני המוזיקה באשר הם. כך בדיוק עושים את זה ביזראל.

לא ברור לאן מכוונת אביבית, אך עושה רושם שהדיווה תספק עוד מספר הפתעות במהלך הקריירה המתהווה שלה. בפעם הבאה, משוררת פמינסטית?

להלן טעימה קלה מהליריקה המבריקה של המאסטרפיס: "יש לך כסף בערימות/וילה בריכה ועוד כמה מכוניות/אותי זה לא מרשים/ אני רוצה בחור עם לב מדהים// כל היום חושבת עליך/ רוצה להגיד לך שאני אוהבת/ ואתה תגיד לי".


וואלה! סלבס שחררה סינגל ראשון עם הצל, וכן, כמו שהנחתם, מדובר בצל של עצמה.


אביבית בר זוהר משתוללת במסיבת אוזניות

מה גרם לאביבית לברוח מדייט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully