וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן לייף: עידו רוזנבלום ויונית לוי מבלים בחו"ל

וואלה! סלבס

14.11.2012 / 0:50

אחרי שסיימה עם הביזנס והבחירות בארצות הברית, המגישה הלאומית עוברת לחלק של הפלז'ר, יחד עם בעלה כמובן. יונית ועידו עושים חיים, אמריקן אדישן. וואלה! סלבס הולידיי

זה אולי נראה כמו זיכרון רחוק, אבל רק לפני שבוע יונית לוי עבדה קשה כשהכריזה שברק אובמה נבחר לכהונה נוספת בתפקיד נשיא ארצות הברית. העובדה שהיא דיווחה על ההתרחשויות מהמטה של הנשיא בעיר שיקגו ולא מהאולפן בירושלים, לא עשה את העבודה מתישה פחות. בדיוק בגלל זה, מגיעים לגברת כמה ימי חופש ואם כבר, למה לא לנצל אותם ביחד עם הבעל, עידו רוזנבלום.

עידו רוזנבלום, יונית לוי. ברק פכטר
טיים אוף הר לייף. יונית ועידו בסיבוב הקודם שלהם בחו"ל/ברק פכטר

לוואלה! סלבס נודע שלפני ימים ספורים רוזנבלום עלה על טיסה לאמריקה הרחוקה, התאחד עם היונית הפרטית שלו מעבר לים, ויחד השניים הצטרפו לאלפי התיירים שגודשים את היבשת לבילוי שכולו חיים אמריקאים. מזל שהסופה "סנדי" חלפה מזמן - המחשבה על הצמד מתעופף יחד עם ההוריקן קשה מנשוא.

כעת, כל מה שנותר הוא לתהות מה עושים מר וגברת רוזנבלום (תודו שזה נשמע רציני יותר) בארצו של הדוד סם. האם הם מתפנקים בקניות בלב מנהטן, חורשים את הקזינו בווגאס, רואים כוכבים בהוליווד או סתם זוללים פנקייק בדיינר נידח, אי שם לצד הדרך. אל תתגעגעו מדי, השניים צפויים לשוב הביתה לישראל כבר בסוף השבוע הקרוב.


אחרי 12 שעות טיסה, וואלה! סלבס הורחקה על ידי משטרת ההגירה מיד כשנחתה בנמל התעופה באמריקה. הם חשבו שהיא מנסה להסתיר את זהותה האמתית מאחורי שיער הפנים שלה.


צפו: יונית לוי בדרך לארצות הברית

עידו רוזנבלום מפנק את יונית בפלאפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully