וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות עושה פרצוף לכוכבי "מהיר ועצבני"

וואלה! סלבס

7.11.2012 / 0:03

השחקנית שהפכה לדמות קבועה בסדרת סרטי הפעולה המצליחים, הוקפצה במפתיע לצילומי השלמה בטנריף. לא שזה הפריע לה להשתובב עם הכוכבים על הסט ולצלם את זה. וואלה! סלבס מתלקקת

את העובדה שגל גדות לוקחת חלק די מרכזי בסרט השישי בסדרת "מהיר ועצבני", השלישי בסדרת סרטי הפעולה שבו היא משתתפת, גילינו כבר לפני כמה חודשים. אז, שודרה בארצות הברית כתבה על הלהיט הבא, שהקדישה לא מעט זמן מסך לישראלית היפה שיודעת להחזיק אקדח. אבל רק השבוע הבינו בישראל כמה אי אפשר בלעדיה על המסך, כשהובהלה לצילומי השלמה של כמה סצנות באי טנריף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתובבים על הסט. גל גדות והחבר'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גדות, שמשמשת כבר כמה שנים כפרזנטורית של קסטרו, הייתה אמורה להצטלם לקמפיין החורף של חברת האופנה ביום שני השבוע, אך ברגע האחרון ביטלה הכל כי הוקפצה לסט של סרט האקשן על האי שבאוקיינוס האטלנטי. שם שוב נכנסה לדמותה הוותיקה של ג'יזל, היפיפייה הקטלנית שהפכה לחלק ממנה.

בין טייק לטייק, גדות מצאה זמן לצחוק עם החברים מהוליווד ואפילו לתעד את כל ההילולה והכוכבים שלצידה, פול ווקר (החתיך) וסונג קאנג (המלוכסן). "מצלמים סצנות ונראים נהדר. אני והבנים עובדים ונהנים מעוד יום של מהיר 6", כתבה הגברת. כולם, אגב עשו פרצוף שובב ושירבבו לשון, מה שלא גרם להם להיראות יפים פחות. ככה זה כשלא באמת עצבניים, זה הרי עושה קמטים.


זקן סיני חכם ייעץ פעם לוואלה! סלבס להיות פחות עצבנית בקוז'אל. "עצבים רגועים, אין טחורים", אמר. זה לא עבד.


ביקור הבזק של גל גדות

בר רפאלי וגל גדות חוגגות עם יעל גולדמן

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully