וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס חושפים: הגודל קובע?

נועה רוזין

4.11.2012 / 14:01

אחרי אין ספור שמועות על היחס בין מידת הנעל לגודל איבר המין, הסלבס התבקשו לאמת או להפריך את המיתוס המפורסם. אז מה קורה אצל איל קיציס ואורי פפר? וואלה! סלבס אנקונדה

צילום: דייב שחר עריכה: אמיר קוטיגרו

איל קיציס השיק אתמול (ש') בערב את חנות הנעליים הראשונה שלו "אינסייד אאוט", ביחד עם מעצב האופנה רונן חן. אל החנות בקניון עזריאלי, הגיעו כל החברים הטובים של מגיש החדשות הכי משעשע על המסך.

וואלה! סלבס, אחת שחובבת סקס, החליטה לבדוק אחת ולתמיד עם המפורסמים, האם נכון המיתוס כי מידת הנעליים מעידה על גודל איבר המין. התוצאות - לא היו מפתיעות.

"אז מה יש לי 45 ס"מ?" אמר קיציס המופתע, "אני יכול להרוג מישהו". מרינה קבישר, לעומת זאת לא התביישה לנדב מידע על בעלה, יקיר שעשוע ואמרה "זה לא האורך, זה הרוחב. אני בסדר, תודה לאל, ברוך השם". גם רותם סלע מאוד מרוצה ממידת הנעל של בעלה, "46 זה מכובד, לא?" השוויצה הדוגמנית, "אני מסודרת מכל הבחינות". ומה עם יון תומרקין? הוא, למקרה שתהיתם, מידה 45 בנעליים, "כך שמעתי. את יודעת, יש שיגידו שכן".

לעומתן, הזוג אורי פפר ויעל גולדמן, לא ממש מתייחסים למיתוסים ושמועות, "זו מה זה קלישאה מטומטמת", אמרה גולדמן, שבעלה נועל מידה 42 בנעליים. הוא לעומתה, לא ממש הבין למה מדברים על הנושא. "לא ידעתי שהגענו לשיחה כזו".

ולסיום, ירון ברלד, אחד שוואלה! סלבס בטוחה שהוא האח התאום שלה, החליט לוותר על הראיון ולפנק אתכם במופע אימים משלו. הצפייה לא מומלצת לאנשים עם לב חלש, או ילדים מתחת לגיל 18.

וואלה! סלבס נועלת מידה 38. וכן, השמועה נכונה, או לפחות הייתה עד שהיא עברה ניתוח לשינוי מין.

רותם סלע חוגגת יום הולדת למיה דגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully