וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הדיוות: מאיה בוסקילה VS שרית אביטן

וואלה! סלבס

2.11.2012 / 11:29

שתי הזמרות נפגשו על סט צילומי העונה השנייה של "חי ב-LA LA לנד" ולמרות שניסו, חברות טובות הן לא ממש יצאו משם. ומה אלי זולטא חושב על הבוסקילה? וואלה! סלבס קאט פייט

צילום:דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות:נועה רוזין

אם יש מישהי בין כוכבות ארצינו שיודעת להחזיק בכבוד ובגאוה את המושג דיווה, היא ללא ספק הגברת בעלת הקול המרטיט - מאיה בוסקילה. אבל מה קורה כשלהריונית ההורסת מוסיפים חבורת זמרים, כשביניהן נמצאת גם אחת, שרית אביטן, שבאופן חשוד די מזכירה אותה, ואם לא די בכך, היא גם התגלית של הסוכן לשעבר רוברטו, איתו כזכור, למאיה היה סכסוך מתוקשר.

בקרוב מאד תגיע העונה השניה של סדרת הריאליטי שבלעדיה, שום דבר כבר לא מרגישה אותו הדבר, "חי ב-LA LA לנד", ואז תוכלו להיווכח במה שקרה בין שתי הדיוות. רגע לפני, וואלה! סלבס יצאה לבדוק האם אביטן היא באמת חיקוי של בוסקילה, או שמא מדובר בדיווה חדשה בעיר?

"היא ההפך ממאיה בוסקילה", פסק שיר לוי, "היא יותר שקטה, ביישנית, יותר ילדה טובה של אמא ואבא, זה משהו שונה לגמרי". ליאת בנאי לעומת זאת, לא חוסכת בפרטים, "היה.. תשמעי, אנחנו בנות, אנחנו נשים. את תראי שאנחנו אוהבות אותה ומחבקות אותה".

ומאיה? היא בכלל לא מבינה מה רוצים ממנה. "זה סתם שטויות, אני הייתי כמו אחות גדולה בשבילה. אני זמרת נשמה, היא זמרת מזרחית. היא נורא צעירה, היא בתחילת דרכה". גם שרית לא מבינה על מה המהומה, "אני חושבת שמאיה זה משהו אחר ואני זה משהו אחר ושתינו באנו להתחרות", אבל כששואלים אותה לגבי טיב היחסים ביניהן, היא מתחילה לגמגם, "אהה.. יצאנו סבבה, יצאנו סבבה".

וואלה! סלבס תמיד אמרה שבעולם הזה יש מקום רק לדיווה אחת ומחכה לקאבמק של מוג'דה ילדת הפלא.


מאיה בוסקילה: ”גם לי מותר להתפנק”

עדיין סוחבת: מאיה בוסקילה בחודש שישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully