וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשתה ליהיא גרינר מאחורי הסורגים?

יוני פרוים

3.11.2012 / 0:00

כשמלכת הטראש עונה על בוחן הפתע, תהיו בטוחים שזה יכלול וידויים על חיטוט באף, המשקל שלה, חלומות על נדל"ן והפחד מהמוות. ליהיא, אל תעזבי אותנו. וואלה! סלבס סוהרת

צילום: דייב שחר עריכה: אמיר קוטיגרו

ליהיא גרינר לא ידועה כאחת שמתחמקת מהמצלמות. בעצם, הגברת שייכת לקבוצה שרודפת אחרי הפלאשים, רק כדי שיוכלו לתעד אותה בעוד פליטת פה. אז כנראה שלא רחוק היום שתיתפס עושה מעשה בניגוד לחוק ותיכנס מאחורי סורג ובריח (כמו המודל מאמריקה, פריס הילטון), אבל האמת היא שגם אם לא היתה סלב סוררת, בכל זאת היתה גומרת בכלא.

למה? כי גרינר, שעסקה בשחרור אסירים בארצות הברית, מספרת שלולא תפקידה כמלכת הטראש המקומית הבלתי מעורערת, הייתה ממשיכה בעבודה המסוכנת. "אבל גם יש מצב שהייתי סוכנת נדל"ן", היא מרגיעה, "אם הייתי זוכה במיליון הייתי קונה דירה קטנה להשקעה", היא מוסיפה.

ליהיא גרינר. אביב חופי
איפה היא ואיפה האף? גרינר/אביב חופי

בדירה, גרינר היתה יכולה לעסוק בפרטיות ובאופן חופשי במה שהיא הכי אוהבת לעשות לפני השינה, לא בטוח שאתם מוכנים לזה אבל הנה זה בכל זאת, לחטט באף. מההרגל המגונה היא לא מתכוונת להיפטר בקרוב, אבל את המשקל שלה היא מודה שהיתה מוכנה לשנות, בכייף.

היא לא חוששת מהרבה דברים (גם לא שיצלמו אותה עם האצבע באף?), אבל הפחד הגדול ביותר של הגרינר הוא המוות הנורא מכל. ומה לגבי מפגש עם האקס מימי בית "האח הגדול", עתי שולברג? גבר, אל תתבאס, אבל החברה לשעבר לא תגיד לך כלום אם תתקלו במקרה ברחוב, אלא רק תעשה קולות של מחנק ופרצוף מיוחד. דרמה קווין או לא?


וואלה! סלבס היתה מתה להיחנק ליד האקס שלה, של ליהיא גרינר, של כל אחת (ואחד). כל עוד היה גבר שמוכן לעמוד לידה!


מופע האימים של ליהיא גרינר

גרינר, ליהיא גרינר: למה התעצבנה מלכת הטראש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully