וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי מוכן להיות אבא?

וואלה! סלבס

1.11.2012 / 9:56

לידיעת נינט טייב: הסדרה החדשה בה משתתף בעלך לעתיד, עשתה לו חשק רציני להיות אבא. אה כן, וגם להיפרד ממך ולהתחתן עם יפתח קליין. וואלה! סלבס תעשי לי ילד

באדיבות HOT 3

רגע לפני שהסדרה החדשה, "אמא ואבא'ז" בכיכובם של יהודה לוי, יפתח קליין ומיה דגן, עולה לאוויר (22.11) בערוץ HOT3ישודר מחר (ו'), ספיישל מאחורי הקלעים שביים אלעד זכאי.

רגע לפני שהספיישל, שיקרא "שלושה במיטה אחת", ישודר, וואלה! סלבס מביאה לכם קטע מהסרט, בו חושף לוי פרטים מחייו האישיים ומספר על האישיו שכולם סקרנים לגביו - הילדים שלו ושל אישתו לעתיד נינט טייב.

"אם היית שואל אותי לפני שמונה שנים, הייתי אומר לך בטח, מה זה, אני אהיה אבא בגיל 25", אומר לוי כשהוא נשאל על הרצון שלו להיות אבא, "אבל ככל שאתה מתבגר יותר, אתה מודע לחיים ואתה קצת נהיה יותר ויותר חושש עם השנים".

אבל נראה שיהודל'ה כבר לא חושש, "אני חושב שבן אדם צריך לעבור איזה שהוא שלב, שצריך להסתכל על החיים ועל מה שהוא עבר ועל האינדיוודואליות ולהסתכל על ה"אגואיזם" הזה, ולהגיד: 'די, מספיק. עשיתי, ראיתי, הייתי, הבנתי, מספיק הייתי בתוך התחת של עצמי, עכשיו זה הזמן לגלות ספרה חדשה, תדר חדש".

אה כן, עוד פרט שולי שבטח יעניין את נינה המתוקה, אם יום אחד תתעוררי ותגלי שהחבר שלך ארז את הבגדים שלו ועזב, אל תופתעי אם תמצאי אותו בקן אוהבים חדש עם יפתח קליין. "זה נהדר", אמר לוי כשנשאל על הזוגיות עם יפתח קליין, "אני שוקל להתחתן איתו. אני שוקל לזרוק את נינט, וזהו, לעבור לגור איתו".

וואלה! סלבס רוצה להזכיר ליהודה לוי שהרחם שלה פנוי בכל עת שרק ירצה להביא ילד לעולם. גם אם זה רק להיות אם פנודקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully