וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדונה עושה צחוק מליידי גאגא ואלטון ג'ון

שירות וואלה! סלבס

30.10.2012 / 15:12

מלכת הפופ סיפרה מה דעתה על כמה מהכוכבות הלוהטות בעולם ולא חסכה את גלגולי העיניים על אלה שהיא פחות מחבבת. כן, כולל התחת של ג'ניפר לופז. וואלה! סלבס כמו בתולה

אזהרה: האייטם הבא שוב קשור למלכת פופ כלשהי שיורדת על כוכבת אחרת כלשהי בפומבי, מבלי להתעייף מכל העקיצות והטיזינג. אם הגעתם עד לכאן, אז בטח ניחשתם שמדובר במדונה, שבין חשיפת פטמה לקריאה ללכת ולבחור באובמה, במהלך סיבוב ההופעות שלה באמריקה, מצאה זמן לספר מה דעתה על כמה מהזמרות הבולטות במצעדי הלהיטים היום. כולל על ליידי גאגא אחת, שגם הפעם חוטפת.

אחרי שראינו אותה משתעשעת עם בנה החמוד רוקו בתוכנית הטלוויזיה של אלן דג'נרס, אמש שודרה התוכנית המלאה ובה גם קטע קצר שבו המנחה בקשה מהדיווה לסכם בכמה מילים את רגשותיה כלפי הדיוות הצעירות, שרובן יכולות להיות הבנות שלה. ולהלן הסיכום: בריטני ספירס ("מנשקת טובה"), ביונסה ("קול מדהים") וריהאנה ("ממש סקסית"). את כל שאר השמות שהוזכרו שם, נראה כי אסתר לא ממש מחבבת.

כשהגיעו לליידי גאגא, זו שטענו שגנבה למדונה את הלחן ומנהלת איתה קרב של עקיצות על הבמה בהופעות מאז, מדונה בחרה לשמור על זכות השתיקה ועשתה פרצוף נגעל. "אני יודעת שכולם מחכים על קצות האצבעות כדי לשמוע את התשובה. אני לא רוצה לענות על זה", אמרה. אבל אחרי עוד כמה שניות ארוכות של שתיקה ועוד כמה פרצופים חמוצים, הסכימה להודות שלגאגא יש "קעקוע עם ציטוט מגניב על הזרוע". גם כן מחמאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיקר שאת מרוצה, דארלינג. מדונה ואלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ניפר לופז קיבלה מהמדונה מחמאות אבל רק בזכות ישבנה המפורסם, שכנראה מדליק את הזמרת המבוגרת. אבל ההפתעה של החידון היתה כנראה דיווה אחרת, אלטון ג'ון, הזמר שלא מפסיק ללכלך על מדונה. "גם הוא אס (חמור) נחמד", אמרה והתגלגלה מצחוק. הכי מרומז מצידך, הא?


גם וואלה! סלבס היתה שמחה שמדונה או כל אחד אחר יעביר עליה ביקורת, אפילו מרושעת. כבר שנים שאף אחד לא מתייחס אליה.


צפו: מדונה נופלת על הפנים במהלך הופעה

מדונה מתפשטת למען הילדה הפקיסטנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully