וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאמריקה, יונית לוי עוצרת בחנות צילום

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

31.10.2012 / 0:01

מצוידת באוזניות, עקבים, וחיוך מסופק - משלימה יונית את ההכנות האחרונות לקראת הטיסה לארצות הברית. רק שלא תיתקל ב"סנדי", הסופה האימתנית. וואלה! סלבס חרדתית

את המגישה הכי אטרקטיבית בטלוויזיה, כבר לא כל כך קשה ללכוד בפריים פפראצי. כן, לעיתים עידו רוזנבלום (או: בעלה), מתעמת עם צלם, ולעיתים, כשהיא מונו (לבד וטוב לה), יונית לוי ממשיכה לצעוד בנונשלנטיות ראויה לשבח, מותחת שפתיים ושולחת חיוך זהיר למצלמה.

יונית לוי. ברק פכטר
כבר לא בא לה על עומר אדם/ברק פכטר

מתברר שדווקא בימים אלו, כשניו יורק משותקת, הרוחות סוררות ואפילו קים קרדשיאן מעמיסה שישיות מים בעגלת הקניות, לוי משלימה הכנות אחרונות לקראת טיסה לארצות הברית, שמטרתה אינה ידועה (אולי קאמבק מרעיש לחיי הלאבר-בוי של מישל, ברק אובמה?)

יונית לוי. ברק פכטר
אז עברה לגאגא/ברק פכטר

המגישה הצליחה לפנות כמה רגעים בלוח הזמנים העמוס שלה, יצאה לרחוב ופצחה בטיול רגלי. יעדה: חנות צילום מקומית ברחוב דיזנגוף (לכל הסטוקרים שבטנם מתהפכת בקריאת שורות אלו), שם חידשה את תמונת הדרכון.

יונית לוי. ברק פכטר
והיא עושה לה נעים/ברק פכטר

אין לדעת האם זו טיסת יחיד או שמא רוזנבלום יצטרף למושבי המחלקה הראשונה לצד יקירתו, אך זה לא באמת משנה. בין אם מדובר ברגע מקצועי בחייה (אובמה!), ובין אם לא, יונית תדע שלא להקריב עוד אירוע סנסציוני בקריירה לטובת הזוגיות - כדוגמת טקס הכלולות המסתורי.


בכל פעם שוואלה! סלבס עולה על קו 172, היא מתיישבת במושבים הראשונים של האוטובוס ומדמיינת איך מרגישה מחלקה ראשונה. ההזייה מסתיימת כשהנהג מעיר לה על ה"מיאו".


יונית לוי עושה שופינג

הבילוי הלילי של יונית לוי

יונית לוי. ברק פכטר
אבל לא יותר מאובמה/ברק פכטר
יונית לוי. ברק פכטר
צ'ירס!/ברק פכטר
  • עוד באותו נושא:
  • יונית לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully