וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הקליפ ההזוי של עדי הימלבלוי

וואלה! סלבס

18.10.2012 / 8:14

לכוכבת הילדים קצת נמאס לראות אנשים דוהרים ומקפצים לצלילי הלהיט הוויראלי "Gangnam Style", אז היא החליטה לטפל בזה באופן מרתיע במיוחד. רוצים לראות? וואלה! סלבס מקרנה

את עדי הימלבלוי אתם מכירים ככוכבת ילדים בלונדינית ומתוקה, שנעים לראות על המסך כמו גם בביקיני זעיר בחוף הים. אבל מה, נראה שהפרידה האחרונה מעמוס תמם הפכה אותה לאישה זועמת במיוחד, מהסוג שיכול לירות באנשים כשהם לא באים לה בטוב, אבל ממש.

כן, זה בדיוק מה שהיא עושה בקליפ חדש בכיכובה שעלה לרשת. הימלבלוי לא מתבלבלת ומחסלת ביריות אקדח מדויקות כמה גברים שנכבשו על ידי הריקוד ללהיט הוויראלי הכי מעצבן בחודשים האחרונים, "Gangnam Style". הבחורים דוהרים כמו הזמר הקוריאני המטריד שמבצע את השיר, היא דואגת לפגוע בול כדי להשמיד את התופעה.

אם קצת נלחצתם אתם יכולים לנשום עמוק, זה לא קורה במציאות אלא בסך הכל בקליפ קצר והומוריסטי שהפיקה קבוצת There Is aCanal, שבו היא מגלמת דמות בסגנון אנג'לינה ג'ולי בסרטי "טומב ריידר". כמה אנשים בתחפושת זומבים מבצעים את הריקוד המגוחך, כשימלבלוי היא זו שמצילה את העולם מפניהם ומפני התנועות הכה לא מחמיאות האלה. עדיף כבר את העינטוזים של ה"מקרנה", לא?


וואלה! סלבס ניסתה לרקוד את הגנגהאם סטייל, אבל בגלל שתי הרגליים העקומות שלה כשלה ונקעה את הקרסול. הכי סטייל.


מקורבים: "עדי הימלבלוי ועמוס תמם ממש לא ביחד!"

עדי הימלבלוי: ”עמוס תמם הכי סקסי בעיני”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בום. הימלבלוי קשוחה בקליפ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל רכה ועדינה רגע אחר כך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully